Οχιά δάγκωσε 39χρονη σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, δίνει μάχη για τη ζωή της στην εντατική
Οχιά τσίμπησε γυναίκα – Κρυβόταν στο κρεβατάκι της δίχρονης εγγονής της

Επίθεση από οχιά δέχτηκε μια γυναίκα στην Πιερία. Το φίδι πέρασε από ανοιχτή πόρτα στο εσωτερικό του σπιτιού και αφού «τρύπωσε» στην κρεβατοκάμαρα, κρύφτηκε κάτω από το κρεβατάκι της εγγονής της, ηλικίας μόλις 2 ετών.

Ευτυχώς, το φίδι δεν τσίμπησε το παιδί, δάγκωσε όμως στο δάκτυλο του χεριού τη γιαγιά του, όταν πήγε να πάρει κάτι από το δάπεδο.

Το περιστατικό συνέβη σε εξοχική μονοκατοικία της περιοχής Σκοτίνας και η γυναίκα με φρικτούς πόνους και πρησμένη στο μισό της σώμα έφτασε στο νοσοκομείο Κατερίνης σε κρίσιμη, κατά τους γιατρούς, κατάσταση.

Μετά τις προσπάθειες των γιατρών η γυναίκα είναι καλύτερα στην υγεία της, όπως της είπαν αν το δηλητηριώδες φίδι τσιμπούσε την εγγονή της δεν θα είχε πολλές ελπίδες να ζήσει.

Σύμφωνα με το onlarissa.gr, η γυναίκα είδε το φίδι στην κρεβατοκάμαρα και προσπάθησε να το σκοτώσει ρίχνοντας πάνω του πρώτα μια ζακέτα. Αυτό όμως έβγαλε το κεφάλι του από το ρούχο και την τσίμπησε στο δάκτυλο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia