Φίδι
Το ερπετό προφανώς κατέληξε στο σχολείο από διπλανό οικόπεδο στο οποίο υπάρχουν ακαθάριστα χόρτα

Μπροστά σε ένα απίστευτο περιστατικό βρέθηκαν αντιμέτωποι χθες το πρωί στο Λύκειο των Βραχνεΐκων στην Πάτρα μαθητές κα καθηγητές, όταν εμφανίστηκε μέσα στο σχολείο ένα φίδι.

Το ερπετό προφανώς κατέληξε στο σχολείο από διπλανό οικόπεδο στο οποίο υπάρχουν ακαθάριστα χόρτα, και σίγουρα η παρουσία του προκάλεσε πανικό!

Σύμφωνα με την *Εφημερίδα "Γνώμη", κάποιοι ούτε καν πλησίαζαν και το κοιτούσαν από μεγάλη απόσταση, άλλοι πάλι που φάνηκαν πιο ψύχραιμοι αποφάσισαν να το απομακρύνουν από το σχολείο και μάλιστα να φροντίσουν να μην το σκοτώσουν αφού επρόκειτο για έναν άκακο μικρό λαφιάτη που το μόνο που κάνει είναι να τρώει ποντίκια!

Έτσι την βοήθεια μιας σκούπας κατάφεραν και το μετέφεραν… εκτός σχολείου ώστε να συνεχίσει ελεύθερο την ζωή του.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η ελληνική συνταγή που ξετρέλανε το TikTok – Με μόνο 3 υλικά

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινι
Μαζική κινητοποίηση στην Αν. Αττική ενάντια στη δίωξη του Κώστα Τουλγαρίδη - «Μια γροθιά μέχρι τη νίκη»
Ο εκπαιδευτικός κόσμος στο πλευρό του Τουλγαρίδη
Μαζική κινητοποίηση στην Αν. Αττική ενάντια στη δίωξη του Κώστα Τουλγαρίδη - «Μια γροθιά μέχρι τη νίκη»
νεοελληνική γλώσσα γ γυμνασίου
Αντιδράσεις για την αντικατάσταση κειμένου στο σχολικό βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ Γυμνασίου – Επιστολή της συγγραφικής ομάδας προς το ΙΕΠ
Η συγγραφική ομάδα ζητά επίσημη ενημέρωση για την απόφαση αντικατάστασης αυθεντικού κειμένου με περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από Τεχνητή Νοημοσύνη
Αντιδράσεις για την αντικατάσταση κειμένου στο σχολικό βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ Γυμνασίου – Επιστολή της συγγραφικής ομάδας προς το ΙΕΠ