paraliaki
Πλημμύρισε η παραλιακή - Μεγάλες καθυστερήσεις στην κυκλοφορία των οχημάτων

Διακόπηκε πριν λίγη ώρα η κυκλοφορία στην παραλιακή λόγω της συσσώρευσης υδάτων από τη βροχή

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της Τροχαίας, πλημμύρισε η παραλιακή στο ύψος της λεωφόρου Καλαμακίου λόγω της κακοκαιρίας, στο ρεύμα προς Πειραιά. Αυτή την ώρα η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο σημείο έχει διακοπεί, ενώ σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις στην λεωφόρο Ποσειδώνος.

Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν οι οδηγοί που κινούνται στον Κηφισό, καθώς είναι «στο κόκκινο», κυρίως στο ρεύμα ανόδου, από το ύψος του Μοσχάτου, μέχρι και τη Νέα Ερυθραία.

Παράλληλα απροσπέλαστοι είναι οι δρόμοι γύρω από το κέντρο της Αθήνας: η λεωφόρος Συγγρού από το ύψος της Καλλιρόης, η λεωφόρος Βασιλέως Κωνσταντίνου από το Ζάππειο, λεωφόρος Μεσογείων από το ύψος της Αλεξάνδρας και στα δύο ρεύματα, η Βασιλίσσης Σοφίας και στα δύο ρεύματα, καθώς και η λεωφόρος Κηφισίας.

Και στην Αττική οδό σημειώνονται καθυστερήσεις.

kakokairia

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia