G-mail
Νέοι κανόνες στο Gmail – Τι αλλάζει

Όπως αναφέρει το Forbes, νέοι κανόνες έχουν τεθεί σε εφαρμογή για την προστασία των χρηστών του Gmail από μαζικά  ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τις τελευταίες εβδομάδες, ορισμένοι αποστολείς μαζικών μάρκετινγκ email είχαν αρχίσει να λαμβάνουν μηνύματα σφάλματος σχετικά με ορισμένα μηνύματα που αποστέλλονται σε λογαριασμούς Gmail. 

Eκπρόσωπος της Google ανέφερε ότι τα συγκεκριμένα σφάλματα, δεν ήταν κάτι καινούριο αλλά είναι «προϊόν των προϋπαρχουσών απαιτήσεων ελέγχου ταυτότητας».

Η Google επιβεβαίωσε ότι από τον Απρίλιο «θα αρχίσει να απορρίπτει ένα ποσοστό της μη συμμορφούμενης κίνησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα αυξήσει σταδιακά το ποσοστό απόρριψης». 

Ο τεχνολογικός κολοσσός αναφέρει ότι, για παράδειγμα, εάν το 75% της κίνησης πληροί τις νέες οδηγίες ελέγχου ταυτότητας αποστολέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τότε θα απορρίπτεται “ένα ποσοστό” του υπόλοιπου μη συμμορφούμενου 25%. Δεν είναι ακόμη σαφές ποιο θα είναι αυτό το ποσοστό. Η Google λέει ότι όταν πρόκειται για την επιβολή των νέων κανόνων, αυτή θα είναι «σταδιακή και προοδευτική».

Αυτή η αργή και σταθερή προσέγγιση φαίνεται να έχει ήδη ξεκινήσει, με προσωρινά σφάλματα σε ένα «μικρό ποσοστό της μη συμβατής κίνησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους» να τίθενται σε εφαρμογή αυτό το μήνα. Η Google αναφέρει επίσης ότι οι αποστολείς μαζικών μηνυμάτων θα έχουν προθεσμία μέχρι την 1η Ιουνίου για να «εφαρμόσουν τη δυνατότητα διαγραφής με ένα κλικ σε όλα τα εμπορικά, διαφημιστικά μηνύματα».

Gmail: Ποια email θα απορρίπτονται

Αυτές οι αλλαγές θα επηρεάσουν μόνο τα μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται σε προσωπικούς λογαριασμούς Gmail. Οι αποστολείς μαζικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αυτούς τους λογαριασμούς, όσοι στέλνουν τουλάχιστον 5.000 μηνύματα την ημέρα σε λογαριασμούς Gmail, θα πρέπει να πιστοποιούν την αυθεντικότητα του εξερχόμενου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς και να «αποφεύγουν την αποστολή ανεπιθύμητων ή μη ζητηθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου».

Το όριο των 5.000 μηνυμάτων υπολογίζεται για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από τον ίδιο κύριο τομέα, ανεξάρτητα από το πόσα subdomains χρησιμοποιούνται. Το όριο πρέπει να επιτευχθεί μόνο μία φορά για να θεωρηθεί ο τομέας μόνιμος αποστολέας μαζικών μηνυμάτων.

Αυτές οι οδηγίες δεν ισχύουν για μηνύματα που αποστέλλονται σε λογαριασμούς Google Workspace, αλλά όλοι οι αποστολείς, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούν το Google Workspace, πρέπει να πληρούν τις νέες απαιτήσεις.

Βελτιωμένη ασφάλεια και περισσότερος έλεγχος για τους χρήστες
Εκπρόσωπος της Google τόνισε ότι οι απαιτήσεις εφαρμόζονται για να «ενισχυθεί η ασφάλεια από την πλευρά του αποστολέα και να αυξηθεί ακόμη περισσότερο τον έλεγχο που έχουν οι χρήστες σχετικά με το τι μπαίνει στα εισερχόμενά τους».

Για τους παραλήπτες, αυτό θα πρέπει να σημαίνει ότι μπορούν να εμπιστεύονται τον αποστολέα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνουν ότι είναι όντως αυτό το άτομο ή ο οργανισμός, μειώνοντας τον κίνδυνο phishing για αυτούς, καθώς οι κακόβουλοι φορείς εκμεταλλεύονται συνήθως τα κενά ελέγχου ταυτότητας.

«Αν μη τι άλλο, η εκπλήρωση αυτών των απαιτήσεων θα πρέπει να βοηθήσει τους αποστολείς να φτάσουν πιο αποτελεσματικά σε αυτούς που θέλουν τα μηνύματά τους, με μειωμένο κίνδυνο πλαστογράφησης και αεροπειρατείας από κακούς παράγοντες» κατέληξε ο εκπρόσωπος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα