police
Χρήματα ενός 73χρονου «έφαγε» 31χρονος

Ένας 31χρονος αναλήψεις και διαδικτυακές αγορές, ύψους 64.000 ευρώ, φέρεται να έκανε με τις τραπεζικές κάρτες 73χρονου στη Νάουσα Ημαθίας.

Ο νεαρός φαίνεται ότι εκμεταλλεύτηκε τις φιλικές σχέσεις με τον ηλικιωμένο.

Οι αγορές

Μέσα σε διάστημα 1,5 χρόνου φέρεται να πραγματοποίησε - εν αγνοία του παθόντος - 57 αναλήψεις χρηματικών ποσών και τρεις αγορές μέσω του Διαδικτύου, όπως αναφέρεται στη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του από το Τμήμα Ασφάλειας Νάουσας.

Όπως έγινε γνωστό, ο νεαρός μπαινόβγαινε στο σπίτι του 73χρονου με τον οποίο διατηρούσε φιλικούς δεσμούς και κατά την παραμονή του εκεί έκλεβε τις δύο τραπεζικές κάρτες του.

Η φερόμενη δράση του αποκαλύφθηκε τον περασμένο μήνα οπότε το ηλικιωμένο θύμα απευθύνθηκε στην Αστυνομία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»