Ποια τροφή δεν λείπει από το τραπέζι μας και όμως μπορεί να «σκοτώσει»
Google logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Η τροφή αυτή αποτελεί τον κύριο εχθρό της καρδιάς

Παρά την αγάπη μας για λουκάνικα, το πεπερόνι, το προσούτο, αλλαντικά, και άλλα επεξεργασμένα κρέατα που τρώμε, η νοστιμιά τους δεν αντισταθμίζει τις χαμηλές τους θρεπτικές αξίες και τις αρνητικές επιπτώσεις που έχουν στην υγεία μας.

Πρόσφατες έρευνες αποκαλύπτουν ότι η υπερβολική κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος ασκεί αρνητική επίδραση στην καρδία μας.

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2021 στο The American Journal of Clinical Nutrition, ακόμη και η κατανάλωση μικρών ποσοτήτων επεξεργασμένου κρέατος κάθε εβδομάδα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

Η έρευνα διήρκεσε 10 χρόνια και εξέτασε τη διατροφή περισσότερων από 134.000 ανθρώπων από 21 χώρες. Οι ερευνητές εστίασαν στην καρδιαγγειακή υγεία των συμμετεχόντων και στην κατανάλωση κρέατος.

Συνοψίζοντας τα αποτελέσματα, διαπιστώθηκε ότι η κατανάλωση μόλις 150 γραμμαρίων επεξεργασμένου κρέατος κάθε εβδομάδα - που αντιστοιχεί σε δύο λουκάνικα - αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου κατά 46%.

Επιπλέον, η υψηλή κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος, που περιλάμβανε οτιδήποτε αλατισμένο ή παστό, συνδέθηκε επίσης με αυξημένο κίνδυνο θανάτου γενικά κατά 51%.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι επιστήμονες ανακάλυψαν επίσης ότι οι μη επεξεργασμένες μορφές κρέατος, όπως το κοτόπουλο, το βόειο και το χοιρινό, δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην υγεία των ανθρώπων.

Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να τα καταναλώνετε σε υπερβολικές ποσότητες, αλλά υποδηλώνει ότι δεν παρατηρούνται οι ίδιες αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία όπως με το επεξεργασμένο κρέας.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις

Αναδρομικά έως 3.500 ευρώ και αυξήσεις συντάξεων: Ποιοι πληρώνονται

Πανελλήνιες 2026: Θέματα, Λύσεις, Αποτελέσματα και Bάσεις στο google

Google logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα