τρίτη δόση εμβολίο emvolio.gov.gr
Νέο εμβόλιο για τον κορονοϊό: «Θα πρέπει να το κάνουν οι ευπαθείς ομάδες και οι ηλικιωμένοι. Όσοι περισσότεροι τόσο το καλύτερο»

Ο Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, καθηγητής πνευμονολογίας και εντατικής θεραπείας ΕΚΠΑ, αναφέρθηκε στην αύξηση των κρουσμάτων του κορονοϊού και τόνισε πως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως ο ιός υπάρχει ακόμα.

«Όταν μία νόσος ξεκινά να γίνεται ενδημική, να ζούμε δηλαδή με αυτήν, θα υπάρχουν περίοδοι που θα έχουμε εξάρσεις και υφέσεις. Είμαστε σε μια περίοδο έξαρσης αλλά σε αυτό δεν συμβάλλει μόνο μία μετάλλαξη. Πιο αντικειμενικά στοιχεία έχουμε από τις νοσηλείες σε ΜΕΘ, όσον αφορά τα κρούσματα», είπε μιλώντας στο Mega.

Για τα εμβόλια, ο κ. Βασιλακόπουλος είπε πως δεν θα υπάρξει αναμνηστική δόση: «Το εμβόλιο του κορονοϊού που θα έρθει τον Οκτώβρη είναι τροποποιημένο για να καλύψει τα τρέχοντα στελέχη. Είναι όπως τα εμβόλιο της γρίπης. Θα πρέπει να το κάνουν οι ευπαθείς ομάδες και οι ηλικιωμένοι. Και όσοι περισσότεροι το κάνουν τόσο το καλύτερο».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia