Κοινωνία 0

Γκάγκα για κορονοϊό: Θα χρειαστούμε νέα δόση εμβολίου

gaga
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Θα χρειαστούμε νέα δόση εμβολίου για τον κορονοϊό το φθινόπωρο, είπε η πρώην αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα

Θα χρειαστούμε νέα δόση εμβολίου για τον κορονοϊό το φθινόπωρο, είπε η πρώην αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα.

  

«Περιμένουμε όλες τις οδηγίες και από την Εθνική Επιτροπή και από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Πιστεύω προσωπικά ότι θα χρειαστεί κάποια δόση το φθινόπωρο, όπως χρειάζεται για την γρίπη που αλλάζει υποπαραλλαγές κάθε χρόνο και κάνουμε ένα εμβόλιο κάθε φθινόπωρο για να το θυμηθούμε», είπε.

Όσο για τα νέα στελέχη του κοροναϊού, η Γκάγκα είπε μιλώντας στο ERTNEWS: «Έχουμε υποπαραλλαγές της Όμικρον, αλλάζουν λίγο και αυξάνονται τα κρούσματα. Αυξήθηκαν την τελευταία εβδομάδα πάνω από 70%, αλλά μιλάμε για περίπου 450 εισαγωγές όλη την εβδομάδα. Μιλάμε για 8 διασωληνώσεις όλη την βδομάδα, και είναι κυρίως άνθρωποι που είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία και έχουν προβλήματα υγείας. Άρα νομίζω ότι αυτό που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι ότι υπάρχει κοροναϊός, είναι ανάμεσα μας, κινδυνεύουν περισσότερο οι άνθρωποι που έχουν πρόβλημα και αυτοί πρέπει να προσέχουν να το έχουμε στο νου μας αλλά δεν είναι ανησυχητικά τα μεγέθη» ανέφερε.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία