Χθες το απόγευμα (30/06) ένα αυτοκίνητο στην οδό Διδυμοτείχου στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, τραυμάτισε έναν 13χρονο μαθητή και θα χειρουργηθεί στο ένα του πόδι.
Ο 13χρονος έπαιζε με τους φίλους του στην αυλή σχολείου του όταν βγήκε στον δρόμο και τον χτύπησε διερχόμενο αυτοκίνητο.
Ο οδηγός βγήκε από το αυτοκίνητο, είδε το παιδί και στη συνέχεια έφυγε, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ.
Πέρα από το γεγονός ότι θα υποβληθεί σε χειρουργείο, ο ανήλικος νοσηλεύεται σε καλή κατάσταση στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.