ekloges
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΙΝΤΙΜΕ
Στο 29,13% η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία μέχρι το μεσημέρι - Μειωμένη σε σχέση με την 21η Μαΐου

Ενημέρωση για το ποσοστό συμμετοχής στην εκλογική διαδικασία, εξέδωσε το υπουργείο Εσωτερικών, καθώς μέχρι τις 14:08 ήταν μόλις στο 29,13%.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου, Μιχάλης Σταυριανουδάκης το ποσοστό συμμετοχής είναι κατά 2,4% χαμηλότερο από το αντίστοιχο την ίδια ώρα στις εκλογές του Μαΐου (31,52%).

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία από 18,794 εκλογικά τμήματα που αποτελούν το 87% του συνόλου των εκλογικών τμημάτων η συμμετοχή είναι 29,13% ενώ αντίστοιχα μέχρι την ίδια ώρα τον Μάιο ήταν 31,52%.

Οι περιοχές με τη μεγαλύτερη συμμετοχή, είναι το Ηράκλειο, η Φθιώτιδα, η Β’ Θεσσαλονίκης, ο Βόρειος Τομέας Αθηνών, η Ανατολική Αττική και η Λάρισα.

Οι περιοχές με τη χαμηλότερη συμμετοχή είναι οι: Φλώρινα, Κεφαλονιά, Ευρυτανία, Λακωνία και Λευκάδα.

Μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας περιοχής, σε συμμετοχή, υπάρχει μεγάλη απόκλιση. Ο τελευταίος είναι στο 17,03% και ο πρώτος στο 33,52%.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»