rouxa
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις online αγορές ρούχων

Θέλετε να ξέρετε πώς θα φαίνονται πάνω σας τα ρούχα πριν προχωρήσετε σε μια διαδικτυακή αγορά; Η Google έχει τη λύση.

Η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία εικονικής δοκιμής που χρησιμοποιεί δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη (Generative AI). Πρόκειται για την ίδια τεχνολογία που υποστηρίζει μια νέα γενιά από chatbots και εργαλεία δημιουργίας εικόνων, για να απεικονίζει ρούχα πάνω σε μια μεγάλη ποικιλία σωματότυπων.

Με τη λειτουργία αυτή, οι αγοραστές μπορούν να δουν πώς ένα ρούχο θα κρέμεται, θα διπλώνει, θα κολλάει, θα τεντώνεται, θα τσαλακώνεται και θα σχηματίζει σκιές πάνω σε πολλά διαφορετικά μοντέλα, σε διάφορες πόζες.
 
Η Google λανσάρει επίσης μια λειτουργία που βοηθά τους χρήστες να βρουν παρόμοια ρούχα σε διαφορετικά χρώματα, μοτίβα ή στυλ, από εμπόρους σε όλο το διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο οπτικής αντιστοίχισης που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη.

Περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη

Αυτές οι προσπάθειες αποτελούν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της Google να ενισχύσει τη μηχανή αναζήτησής της απέναντι στην απειλή ενός κύματος νέων εργαλείων με τεχνητή νοημοσύνη, στον απόηχο της viral επιτυχίας του ChatGPT.

Στο συνέδριο προγραμματιστών της Google τον περασμένο μήνα, η εταιρεία αφιέρωσε περισσότερα από 90 λεπτά σε ανακοινώσεις σχετικές με την τεχνητή νοημοσύνη, ανάμεσά τους η επέκταση της πρόσβασης στο υπάρχον chatbot Bard και της εισαγωγής νέων δυνατοτήτων AI στο Google Search.

Η Google δήλωσε ότι ανέπτυξε την εικονική δυνατότητα δοκιμής χρησιμοποιώντας πολλά ζεύγη εικόνων από περισσότερα από 80 μοντέλα που στέκονται ανφάς και προφίλ, μεγέθους XS έως XL, και με διαφορετικούς τόνους δέρματος, σωματότυπους και εθνική καταγωγή. Στη συνέχεια, το εργαλείο με τεχνητή νοημοσύνη έμαθε να ταιριάζει το σχήμα ορισμένων ρούχων σε αυτές τις θέσεις για να δημιουργήσει ρεαλιστικές εικόνες του ατόμου από όλες τις γωνίες.

Η λειτουργία θα εγκαινιαστεί αρχικά με γυναικείες μπλούζες από μάρκες όπως οι Anthropology, Loft, H&M και Everlane. Η Google δήλωσε ότι στο μέλλον θα επεκταθεί και σε ανδρικά ρούχα, ενώ με την πάροδο του χρόνου το νέο εργαλείο θα γίνεται πιο ακριβές.

Η Google δεν είναι η μόνη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου που συνδυάζει τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη με την εμπειρία αγορών. Ορισμένες εταιρείες όπως η Shopify και η Instacart χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να λάβουν αποφάσεις ψωνίζοντας. Η Amazon πειραματίζεται με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για να συνοψίζει τα σχόλια των πελατών σχετικά με τα προϊόντα στον ιστότοπό της, προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος που χάνουν οι αγοραστές ψάχνοντας τις κριτικές πριν κάνουν μια αγορά. Και το eBay εγκαινίασε πρόσφατα ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους πωλητές να δημιουργήσουν περιγραφές στις λίστες προϊόντων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Σβήστε αμέσως αυτές τις εφαρμογές από το κινητό σας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 4/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης προαναγγέλλει το Υπουργείο Παιδείας
Ενα από τα πρώτα ζητήματα με τα οποία θα ασχοληθεί μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου ο Υπουργός Παιδείας κ. Κυριάκος Πιερρακάκης είναι οι Πανελλαδικές...
Αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης προαναγγέλλει το Υπουργείο Παιδείας
μαθητριες
Χιλιάδες μαθήτριες στην Ελλάδα δεν πάνε σχολείο γιατί δεν έχουν να αγοράσουν σερβιέτες
Σοκαριστικά είναι τα στοιχεία με μία νέα έρευνα για τις μαθήτριες στην Ελλάδα, καθώς περισσότερα από 10.000 κορίτσια απουσιάζουν έως και μια εβδομάδα...
Χιλιάδες μαθήτριες στην Ελλάδα δεν πάνε σχολείο γιατί δεν έχουν να αγοράσουν σερβιέτες