Τέλος στη ζωή της έδωσε μια γυναίκα στο Ηράκλειο ανήμερα της Πρωτομαγιάς, η οποία βρέθηκε απαγχονισμένη στην περιοχή της Λυγαριάς του Δήμου Μαλεβιζίου.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες πριν προχωρήσει σε αυτή την πράξη, άφησε ένα ιδιόχειρο σημείωμα, χωρίς να έχει διευκρινιστεί μέχρι αυτή την ώρα το περιεχόμενό του.
Την υπόθεση ερευνά η αστυνομία, ενώ την ίδια ώρα δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι που οδήγησαν την 53χρονη γυναίκα στην αυτοχειρία.