viasmos
Ακόμα μία περίπτωση σεξουαλικής κακοποίησης ήρθε στο φως, αυτή τη φορά στη Ναύπακτο

Τέλος δεν έχουν οι καταγγελίες για περιπτώσεις σεξουαλικών κακοποιήσεων ανηλίκων, ενώ στη Ναύπακτο, ένας 21χρονος συνελήφθη κατηγορούμενος για την αρπαγή και τον βιασμό μιας 16χρονης.

Ο κατηγορούμενος αφού την άρπαξε φέρεται να τη βίαζε για τρεις ολόκληρες εβδομάδες.

Ο εφιάλτης της 16χρονης

Συγκεκριμένα, ο 21χρονος την άρπαξε στις 7 Απριλίου από την ευρύτερη περιοχή της Ναυπακτίας, όπου διέμενε, και κατόπιν απειλών για τη ζωή της τη βίαζε συστηματικά μέχρι και τις 25 Απριλίου όταν η κοπέλα κατάφερε να ξεφύγει και να καταγγείλει στις αρχές τα όσα έζησε.

Αστυνομικοί του ΑΤ Ναυπακτίας συνέλαβαν τον 21χρονο, ο οποίος στη δικογραφία που σχηματίστηκε κατηγορείται για βιασμό, αρπαγή ανηλίκου και απειλή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»