«Προσωπικός Βοηθός για ΑμεΑ»: Πρόσκληση σε ψυχολόγους για να συμμετάσχουν στις Επιτροπές Αξιολόγησης
Η πρόσκληση απευθύνεται σε ψυχολόγους που δεν είχαν υποβάλει ή δεν είχε εγκριθεί η αίτησή τους στο πλαίσιο της προηγούμενης πρόσκλησης

Ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας, Γεώργιος Σταμάτης, στο πλαίσιο του υποέργου, με τίτλο «Πιλοτικό Πρόγραμμα Προσωπικού Βοηθού για την υποστήριξη της ανεξάρτητης διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρία», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους ψυχολόγους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα ως μέλη των Ειδικών Επιτροπών Αξιολόγησης των αιτούντων προσωπικής βοήθειας να υποβάλουν σχετική αίτηση από 21/04/2023 έως και 12/05/2023 και ώρα 23:59.

Η παρούσα πρόσκληση απευθύνεται σε ψυχολόγους που δεν είχαν υποβάλει ή δεν είχε εγκριθεί η αίτησή τους στο πλαίσιο της προηγούμενης πρόσκλησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia