Thumbnail
Στο σημείο σπεύδουν τουλάχιστον δύο ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ για να τους παραλάβουν

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Παρασκευής (10/02) σε πενταόροφη πολυκατοικία στο Ίλιον, στο διαμέρισμα του 3ου ορόφου.

Στην πολυκατοικία εγκλωβίστηκαν άνθρωποι και δεν μπορούσαν να κατέβουν από τα πάνω διαμερίσματα.

Άμεσα μετέβη η Πυροσβεστική η οποία κατάφερε να απεγκλωβίσει πέντε άτομα, τρεις ενήλικες και δύο παιδιά με ελαφρά εγκαύματα.

Στο σημείο επιχειρούν 20 πυροσβέστες με 5 οχήματα και ειδικό κλιμακοφόρο όχημα.

Τα αίτια της πυρκαγιάς παραμένουν άγνωστα μέχρι στιγμής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ο σωστός τpόπος να σουρώνουμε τα μακαρόνια και το έξτpα tιp για νοστιμιά
Το μυστικό των σεφ στην κουζίνα σας: Γιατί ποτέ δεν πρέπει να πετάτε το νερό από τα μακαρόνια
Το «θολό» νερό που όλοι συνηθίζουν να στραγγίζουν στον νεροχύτη είναι στην πραγματικότητα ένας κρυμμένος θησαυρός που μεταμορφώνει τη σάλτσα και το...
Το μυστικό των σεφ στην κουζίνα σας: Γιατί ποτέ δεν πρέπει να πετάτε το νερό από τα μακαρόνια
κουνουπίδι
H συνταγή για κουνουπίδι με τα δύο υλικά που θα κάνει τα παιδιά σας να το λατρέψουν
Η διαδικασία είναι γρήγορη και απλή, ενώ η συνταγή μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλα λαχανικά όπως καρότα, μπρόκολο ή γλυκοπατάτες
H συνταγή για κουνουπίδι με τα δύο υλικά που θα κάνει τα παιδιά σας να το λατρέψουν
μουσειο
Σχολεία στο πρώην ΕΑΤ/ΕΣΑ: Αίτημα να ανοίξει το Μουσείο Αντίστασης στους μαθητές/τριες
Ο ΣΦΕΑ 1967–1974 καλεί την κυβέρνηση να διευκολύνει τις εκπαιδευτικές επισκέψεις και να εντάξει επίσημα το Μουσείο Αντιδικτατορικής Δημοκρατικής...
Σχολεία στο πρώην ΕΑΤ/ΕΣΑ: Αίτημα να ανοίξει το Μουσείο Αντίστασης στους μαθητές/τριες