απαγωγή
Σαν σήμερα το 1996, άγνωστοι με κράνη απήγαγαν μια 24χρονη καθηγήτρια

Ένα χειμωνιάτικο βράδυ στις 25 Ιανουαρίου του 1996 η τότε 24 χρονών Ζέτα Κουκέα βγήκε από φροντιστήριο ξένων γλωσσών όπου δίδασκε, μαζί με μια φίλη της και μπήκαν στο αυτοκίνητό της με προορισμό τα σπίτια τους. Στη διασταύρωση της λεωφόρου Αλεξάνδρας με την Ιπποκράτους άφησε τη φίλη της και συνέχισε προς το Ν. Ψυχικό.

Η ώρα ήταν 22:30 όταν έφθασε έξω από το σπίτι της, όπου και παρκάρει το αμάξι της. Εκείνη την στιγμή, την πλησίασαν δύο άγνωστοι με κράνη στο κεφάλι και υπό την απειλή όπλων, την υποχρέωσαν να μείνει στο αμάξι και να κάτσει στην θέση του συνοδηγού.

Στη συνέχεια οι δράστες την οδήγησαν σε άγνωστη κατεύθυνση, έχοντας στο πρόσωπο της κοπέλας μία κουκούλα, ώστε να μην μπορέσει να δει την διαδρομή. Μετά από κάποια ώρα κατέληξαν στο σημείο, όπου θα κρατούσαν φυλακισμένο το θύμα τους.

«Την κόρη σου μην την περιμένεις απόψε»

Η ώρα είχε περάσει και οι γονείς της είχαν ανησυχήσει, τότε χτύπησε το τηλέφωνο, ο πατέρας της το σήκωσε. «Την κόρη σου μην την περιμένεις απόψε. Την έχουμε εμείς. Να μαζέψεις λεφτά και θα σε πάρω τηλέφωνο. Η κόρη σου δεν μπορεί να σου μιλήσει τώρα. Θα σου μιλήσει το πρωί. Μην τολμήσεις και ειδοποιήσεις την Αστυνομία, γιατί θα το μετανιώσεις».

Ο πατέρας ήταν ο έμπορος ταξί Παναγιώτης Κουκέας, ο οποίος είχε ανησυχήσει πάρα πολύ για την κόρη του και ιδιαίτερα, που δεν την είχε ακούσει.

Οι δράστες όμως, παρά την συνθήκη της απαγωγής, της φερόντουσαν με ευγενικό τρόπο και της είχαν δείξει ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, απλά ήθελαν τα χρήματα από το πατέρα της.

Το ραντεβού

Το επόμενο πρωί, οι απαιτήσεις των απαγωγέων έγιναν συγκεκριμένες, 400.000.000 δραχμές, ζήτησαν από τον Π. Κουκέα για να αφήσουν ελεύθερη την κόρη του.

Το ραντεβού για την παράδοση των χρημάτων δόθηκε κάτω από υπόγεια διάβαση, κοντά στη Φιλοσοφική Σχολή της Πανεπιστημιούπολης Ζωγράφου. Ο πατέρας της 24χρονης κοπέλας τους παρέδωσε τα χρήματα και οι απαγωγείς την οδήγησαν στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου όπου είχαν παρκάρει το αυτοκίνητό της και εξαφανίστηκαν.

Τα ξημερώματα της επομένης η Ζέτα Κουκέα επέστρεψε στο σπίτι της.

Σύλληψη

Μετά από στοιχεία και παρακολουθήσεις της Αστυνομίας οι δράστες συνελήφθησαν στις 8 Φεβρουαρίου του 1996. Έπειτα ξεκίνησε η δίκη. Αποδείχτηκε ότι ο κύριος δράστης ήταν γνωστός του πατέρα της Ζέτας και γνώριζε την οικονομική του κατάσταση.

Η ίδια είχε δηλώσει μάλιστα στο δικαστήριο ότι «Μου φέρθηκαν καλά. Έως και τριαντάφυλλο μου προσέφεραν». Τα λόγια αυτά ελάφρυναν την ποινή τους, η οποία κατέληξε να είναι 13 χρόνια κάθειρξη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η Οργισμένη απάντηση της Μαρίας Καρυστιανού στο χυδαίο βίντεο Μπογδάνου (vid)

«Είχε γίνει η ζωή μου κόλαση» – Πώς καθηγητής προσέγγιζε ερωτικά φοιτήτριές του

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ΠΑΙΔΙΑ ΓΟΝΕΙΣ
Προσοχή! Γεμίζουν τα νοσοκομεία με μαθητές με διαταραχές συμπεριφοράς και επιθετικότητας
Στα σχολεία πολλοί μαθητές αφού εκτιμηθούν από τα ΚΕΔΑΣΥ και τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας, προσέρχονται στο νοσοκομείο με σοβαρά...
Προσοχή! Γεμίζουν τα νοσοκομεία με μαθητές με διαταραχές συμπεριφοράς και επιθετικότητας
foto-kimolia-ekpaideusi.jpg
Διώξεις στον εκπαιδευτικό χώρο: Πλαίσιο και αντιμετώπιση
«Χαρακτηριστικές περιπτώσεις διώξεων στην εκπαίδευση είναι οι διώξεις εναντίον μελών της ΕΛΜΕ  Πειραιά, της Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης και της ΕΛΜΕ Ημαθίας,...
Διώξεις στον εκπαιδευτικό χώρο: Πλαίσιο και αντιμετώπιση
aksiologisi.png
Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: 22 ερωταπαντήσεις για τη συνέχιση του αγώνα
Τώρα είναι η ώρα για την αποφασιστική σύγκρουση, για να μη γίνουν τα σχολεία μας αρένες, για να μη διαλυθεί το παιδαγωγικό κλίμα, για να μην...
Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: 22 ερωταπαντήσεις για τη συνέχιση του αγώνα