Τέλος δεν έχει το θράσος μερικών πελατών, που καταφεύγουν σε ιδιαίτερα προσβλητικά σχόλια εναντίον εργαζομένων και κάτι τέτοιο συνέβη για άλλη μία φορά σε κατάστημα της Αθήνας, το Σάββατο.
Όπως υποστήριξε το μαγαζί μέσω story του σε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ο «ευγενέστατος» πελάτης αποκάλεσε έναν από τους εργαζόμενους «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να αφαιρέσει ένα συστατικό του μπέργκερ.
Το συμβάν
Όπως ανέφερε η ανακοίνωση του καταστήματος: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας "καθυστερημένο", επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Όπως είναι λογικό η συγκεκριμένη δημοσίευση δημιούργησε πλήθος σχολίων υπέρ του καταστήματος, αλλά και της στάσης που διατήρησε μετά από αυτό το περιστατικό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ