Ιωάννινα: Τροχαίο μετά... ξυλοδαρμού - Σοβαρό επεισόδιο με 4 τραυματίες
Σοβαρό επεισόδιο ξυλοδαρμού έλαβε χώρα μετά από τροχαίο ατύχημα

Ένα τροχαίο φαίνεται πως ήταν η «πηγή του κακού», καθώς μετά το ατύχημα περίπου δεκαπέντε άτομα συνεπλάκησαν μεταξύ τους, στη λεωφόρο Γράμμου στα Ιωάννινα αργά το βράδυ της Κυριακής.

Το περιστατικό είχε ως αποτέλεσμα τέσσερα άτομα να μεταφερθούν στο νοσοκομείο.

Το συμβάν

Η ώρα ήταν λίγο μετά τις 23:00 όταν δύο οχήματα, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ενεπλάκησαν σε τροχαίο ατύχημα, μέσα σε λίγα λεπτά στο σημείο έφτασαν Ρόμα και η περιοχή μετατράπηκε σε πεδίο μάχης. Πέτρες και άγριο ξύλο μεταξύ τους ήταν η κατάσταση που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι αστυνομικοί.

Δεκάδες περιπολικά της ασφάλειας, της άμεσης δράσης, άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ και ΜΑΤ, έφτασαν στο σημείο, ενώ δύο ασθενοφόρα παρέλαβαν τέσσερις τραυματίες που μεταφέρθηκαν στο ΠΠΓΝ Ιωαννίνων.

Οι αστυνομικοί κατάφεραν να διαχειριστούν το επεισόδιο μετά από δύο ώρες. Έγιναν προσαγωγές ατόμων στην Α/Δ Ιωαννίνων, ενώ από τους τραυματίες οι δύο έχουν παραμείνει για νοσηλεία και η έρευνα της Αστυνομίας για τα αίτια της συμπλοκής είναι σε εξέλιξη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikos
Πώς μπορεί να επιλυθεί το ζήτημα διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση
«Είναι σκόπιμο να αποσαφηνιστεί, ότι ο σκοπός των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι να καλυφθούν έκτακτες ανάγκες, δηλαδή κενά που...
Πώς μπορεί να επιλυθεί το ζήτημα διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση