κολωνός
Τέλος δεν έχουν οι σοκαριστικές μαρτυρίες σε σχέση με όσα βίωσε η 12χρονη που έπεσε θύμα βιασμού και μαστροπείας από τον 53χρονο Ηλία Μίχο

Τέλος δεν έχουν οι πληροφορίες για τις απερίγραπτες συνθήκες που έζησε η 12χρονη, η οποία έπεσε θύμα βιασμού και μαστροπείας από τον Ηλία Μίχο.

Προς στιγμήν στη ΓΑΔΑ έχουν προσέλθει αυτοβούλως 16 άτομα, ενώ πριν λίγη ώρα εκδόθηκαν τέσσερα νέα εντάλματα σύλληψης.

Την παρακολουθούσαν ζωντανά!

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ALPHA, οι αστυνομικοί ερευνούν μία εφαρμογή στην οποία φαίνεται να πλήρωναν συγκεκριμένα άτομα για να βλέπουν ζωντανά τους βιασμούς της 12χρονης! 

Σοκαρισμένη φάνηκε να είναι η παιδοψυχολόγος μετά την εκ νέου κατάθεση της 12χρονης.

Όπως δείχνουν οι πληροφορίες, η ανήλικη αναγνώρισε τουλάχιστον τρία νέα πρόσωπα, τρεις άνδρες που την κακοποίησαν σεξουαλικά. Τα συγκεκριμένα άτομα πιθανολογείται ότι είναι υπεράνω πάσης υποψίας, ηλικιών από 30 έως 50.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia