Γαλοπούλες, AIDS
Τα μπερδεμένα ονόματα και ο στιγματισμός λαών και κοινωνικών ομάδων

Τι σχέση μπορεί να έχουν μεταξύ τους η ταπεινή γαλοπούλα, ένα σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα όπως η σύφιλη και το σύνδρομο επίκτητης ανοσολογικής ανεπάρκειας, δηλαδή το AIDS;
Διαβάστε πιο κάτω… 

Η Ιστορία, μας έχει διδάξει, εκτός από πολέμους, φονιάδες, ολετήρες λαών, αίμα, δάκρυα κι ιδρώτα και κάποια παράδοξα.

Οι περιπέτειες της γαλοπούλας

Να για παράδειγμα: Ένα από τα πιο άσχημα οικόσιτα πουλιά έχει εντελώς μπερδεμένο όνομα και πιο μπερδεμένη καταγωγή - τουλάχιστον στα στερεότυπα του νου των λαών: Γαλοπούλα για την Ελλάδα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο ethnos.gr

Διαβάστε ακόμα 

Παραιτείται ο Νίξον: Μην αυταπατάσθε, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι Νίξον και οι Έλληνες δεν είναι Αμερικανάκια…

Τι σχέση έχουν η γαλοπούλα, η σύφιλη και το AIDS – Τα μπερδεμένα ονόματά και ο στιγματισμός λαών και κοινωνικών ομάδων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia