Υπόγεια σήραγγα Ηλιούπολης: Από τα Νότια στα Βόρεια Προάστια μέσα σε λίγη ώρα
Ως έργο στρατηγικής σημασίας λογίζεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που θα επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε ελάχιστα λεπτά, ενώ σήμερα ο μέσος χρόνος μπορεί να υπερβεί τη μισή ώρα

Σε χρόνο ρεκόρ θα μεταβαίνουν οι οδηγοί από την Κατεχάκη στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και το αντίστροφο, μόλις παραδοθεί στο κοινό η αστική σήραγγα Ηλιουπόλεως.

Το σχέδιο δράσης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξομάλυνση των μετακινήσεων στο Λεκανοπέδιο Αττικής παρουσίασε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο 5o Autoforum.

Πέρα από την αύξηση των λεωφορείων στους δρόμους, το σύγχρονο πλαίσιο για τη μικροκινητικότητα και τα μεγάλα έργα του μετρό, στην ατζέντα του υπουργείου εντάσσονται μεγαλεπήβολες οδικές επεμβάσεις, που θα διαμορφώσουν τον νέο οδικό χάρτη της Αττικής.

Ως έργο στρατηγικής σημασίας λογίζεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που θα επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε ελάχιστα λεπτά, ενώ σήμερα ο μέσος χρόνος μπορεί να υπερβεί τη μισή ώρα.

Η υπόγεια αστική σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης, δίνοντας ανάσα στους στην Ηλιούπολη. Ακόμα, θα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο μεγάλους κυκλοφοριακούς δακτύλιους του Λεκανοπεδίου, της Αττικής οδού και της Βουλιαγμένης.

Η σήραγγα φαίνεται πως θα έχει μήκος από περίπου 2,5 έως και λίγο πάνω από 3 χιλιόμετρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση και τρεις ισόπεδους κόμβους.

Η δημιουργία της, μάλιστα, θα σηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός δεύτερου κάθετου οδικού άξονα στην Αθήνα που θα συνδέει τα νότια με τα βόρεια προάστια, συνδράμοντας στη μερική αποσυμφόρηση του μοναδικού οδικού άξονα που επιτελεί το ίδιο έργο, δηλαδή της ιδιαίτερα κορεσμένης Λεωφόρου Κηφισού.

Σημειώνεται δε ότι η σήραγγα θα φέρει σημαντικές αλλαγές και στη Λ. Βουλιαγμένης, μεταξύ των οποίων το ξήλωμα των φαναριών και τη μετατροπή της λεωφόρου σε αυτοκινητόδρομο. Στόχος είναι η διαπλάτυνση της της Βουλιαγμένης και η δημιουργία συνολικά τεσσάρων ανισόπεδων κόμβων, με χαρακτηριστικότερο αυτόν στο ύψος της Λ. Αλίμου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η πρώτη αργία του Σεπτεμβρίου για όλες τις τάξεις τη νέα σχολική χρονιά

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Τα δημόσια πανεπιστήμια καλύτερα από τα παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων
Το πιο ενδιαφέρον όμως στην κατάταξη Webometrics είναι το χάσμα ανάμεσα στις θέσεις κατάταξης των δημόσιων πανεπιστημίων και των υπό δημιουργία...
Τα δημόσια πανεπιστήμια καλύτερα από τα παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων
κινητ
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξε το περιεχόμενο ούτε το στυλ διδασκαλίας, οι πρόσφατες αξιολογήσεις του μαθήματος ήταν εντυπωσιακά πιο θετικές από κάθε...
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Συνταξιούχος σε τράπεζα κοιτάει μέσα από το τζάμι
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Το ασφαλιστικό «ρολόι» χτυπά: Το 2030 οι συντάξεις θα έρχονται πιο αργά για όλους - Σε αδιέξοδο οι 55άρηδες, τα νέα μέτρα τους κρατούν στη δουλειά...
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν