Υπόγεια σήραγγα Ηλιούπολης: Από τα Νότια στα Βόρεια Προάστια μέσα σε λίγη ώρα
Ως έργο στρατηγικής σημασίας λογίζεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που θα επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε ελάχιστα λεπτά, ενώ σήμερα ο μέσος χρόνος μπορεί να υπερβεί τη μισή ώρα

Σε χρόνο ρεκόρ θα μεταβαίνουν οι οδηγοί από την Κατεχάκη στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και το αντίστροφο, μόλις παραδοθεί στο κοινό η αστική σήραγγα Ηλιουπόλεως.

Το σχέδιο δράσης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξομάλυνση των μετακινήσεων στο Λεκανοπέδιο Αττικής παρουσίασε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο 5o Autoforum.

Πέρα από την αύξηση των λεωφορείων στους δρόμους, το σύγχρονο πλαίσιο για τη μικροκινητικότητα και τα μεγάλα έργα του μετρό, στην ατζέντα του υπουργείου εντάσσονται μεγαλεπήβολες οδικές επεμβάσεις, που θα διαμορφώσουν τον νέο οδικό χάρτη της Αττικής.

Ως έργο στρατηγικής σημασίας λογίζεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που θα επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε ελάχιστα λεπτά, ενώ σήμερα ο μέσος χρόνος μπορεί να υπερβεί τη μισή ώρα.

Η υπόγεια αστική σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης, δίνοντας ανάσα στους στην Ηλιούπολη. Ακόμα, θα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο μεγάλους κυκλοφοριακούς δακτύλιους του Λεκανοπεδίου, της Αττικής οδού και της Βουλιαγμένης.

Η σήραγγα φαίνεται πως θα έχει μήκος από περίπου 2,5 έως και λίγο πάνω από 3 χιλιόμετρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση και τρεις ισόπεδους κόμβους.

Η δημιουργία της, μάλιστα, θα σηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός δεύτερου κάθετου οδικού άξονα στην Αθήνα που θα συνδέει τα νότια με τα βόρεια προάστια, συνδράμοντας στη μερική αποσυμφόρηση του μοναδικού οδικού άξονα που επιτελεί το ίδιο έργο, δηλαδή της ιδιαίτερα κορεσμένης Λεωφόρου Κηφισού.

Σημειώνεται δε ότι η σήραγγα θα φέρει σημαντικές αλλαγές και στη Λ. Βουλιαγμένης, μεταξύ των οποίων το ξήλωμα των φαναριών και τη μετατροπή της λεωφόρου σε αυτοκινητόδρομο. Στόχος είναι η διαπλάτυνση της της Βουλιαγμένης και η δημιουργία συνολικά τεσσάρων ανισόπεδων κόμβων, με χαρακτηριστικότερο αυτόν στο ύψος της Λ. Αλίμου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία για τη Μουρτζούκου - Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα – Μαρτυρίες για απόπειρα το 2017
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
diapolitismikh_ekpaideush_seminar
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ξεκαθαρίζει τις προϋποθέσεις για αποφοίτους αλλοδαπής καταγωγής
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο