Υπόγεια σήραγγα Ηλιούπολης: Από τα Νότια στα Βόρεια Προάστια μέσα σε λίγη ώρα
Ως έργο στρατηγικής σημασίας λογίζεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που θα επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε ελάχιστα λεπτά, ενώ σήμερα ο μέσος χρόνος μπορεί να υπερβεί τη μισή ώρα

Σε χρόνο ρεκόρ θα μεταβαίνουν οι οδηγοί από την Κατεχάκη στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και το αντίστροφο, μόλις παραδοθεί στο κοινό η αστική σήραγγα Ηλιουπόλεως.

Το σχέδιο δράσης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξομάλυνση των μετακινήσεων στο Λεκανοπέδιο Αττικής παρουσίασε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο 5o Autoforum.

Πέρα από την αύξηση των λεωφορείων στους δρόμους, το σύγχρονο πλαίσιο για τη μικροκινητικότητα και τα μεγάλα έργα του μετρό, στην ατζέντα του υπουργείου εντάσσονται μεγαλεπήβολες οδικές επεμβάσεις, που θα διαμορφώσουν τον νέο οδικό χάρτη της Αττικής.

Ως έργο στρατηγικής σημασίας λογίζεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που θα επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε ελάχιστα λεπτά, ενώ σήμερα ο μέσος χρόνος μπορεί να υπερβεί τη μισή ώρα.

Η υπόγεια αστική σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης, δίνοντας ανάσα στους στην Ηλιούπολη. Ακόμα, θα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο μεγάλους κυκλοφοριακούς δακτύλιους του Λεκανοπεδίου, της Αττικής οδού και της Βουλιαγμένης.

Η σήραγγα φαίνεται πως θα έχει μήκος από περίπου 2,5 έως και λίγο πάνω από 3 χιλιόμετρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση και τρεις ισόπεδους κόμβους.

Η δημιουργία της, μάλιστα, θα σηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός δεύτερου κάθετου οδικού άξονα στην Αθήνα που θα συνδέει τα νότια με τα βόρεια προάστια, συνδράμοντας στη μερική αποσυμφόρηση του μοναδικού οδικού άξονα που επιτελεί το ίδιο έργο, δηλαδή της ιδιαίτερα κορεσμένης Λεωφόρου Κηφισού.

Σημειώνεται δε ότι η σήραγγα θα φέρει σημαντικές αλλαγές και στη Λ. Βουλιαγμένης, μεταξύ των οποίων το ξήλωμα των φαναριών και τη μετατροπή της λεωφόρου σε αυτοκινητόδρομο. Στόχος είναι η διαπλάτυνση της της Βουλιαγμένης και η δημιουργία συνολικά τεσσάρων ανισόπεδων κόμβων, με χαρακτηριστικότερο αυτόν στο ύψος της Λ. Αλίμου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ Γιώργος Χριστόπουλος στο alfavita.gr: Για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης σε όλους τους χώρους της μη τυπικής εκπαίδευσης
«Στα πειθαρχικά συμβούλια, ενώ σε εκπαιδευτικούς δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης επιβάλλονται αυστηρές ποινές, οι ιδιοκτήτες για βαρύτατες...
Ο Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ Γιώργος Χριστόπουλος στο alfavita.gr: Για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης σε όλους τους χώρους της μη τυπικής εκπαίδευσης
Δάσκαλος κουρασμένος ξαπλώνει πάνω στα χέρια του στην έδρα
Εκπαιδευτικοί: Ένα επάγγελμα σε οριακή κατάσταση – Η ψυχική επιβάρυνση μέσα στα σχολεία
Ο εκπαιδευτικός κόσμος βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Αν δεν υπάρξουν άμεσα πολιτικές που θα στηρίξουν ουσιαστικά τους εκπαιδευτικούς, η...
Εκπαιδευτικοί: Ένα επάγγελμα σε οριακή κατάσταση – Η ψυχική επιβάρυνση μέσα στα σχολεία
εκπαιδευτικοι
Μετακινήσεις εκπαιδευτικών: Το πραγματικό κόστος για τα σχολεία και η συζήτηση που όλοι αποφεύγουν
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί αλλάζουν σχολεία μέσα στη χρονιά, διαταράσσοντας προγράμματα, μαθητές και εκπαιδευτικό έργο — ένα πρόβλημα που η Δημόσια...
Μετακινήσεις εκπαιδευτικών: Το πραγματικό κόστος για τα σχολεία και η συζήτηση που όλοι αποφεύγουν