Ένταση στο ΑΠΘ για τον Άλμπερτ Μπουρλά
Ένταση στην αίθουσα του ΑΠΘ για την τελετή αναγόρευσης του CEO της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά

Στην αίθουσα τελετών του ΑΠΘ, όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή αναγόρευσης του CEO της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά σε επίτιμο πρόεδρο του Συνδέσμου Φιλίας Ελλάδας – Ισραήλ, εισέβαλαν ανεμβολίαστοι υγειονομικοί σε αναστολή, προκαλώντας ένταση για λίγα λεπτά πριν αποχωρήσουν με τη συνοδεία αστυνομικών.

«Να μας απαντήσει ένα γιατί» φώναζαν οι υγειονομικοί στον Άλμπερτ Μπουρλά, πριν τους απομακρύνουν από την αίθουσα αστυνομικοί.

Μετά από το περιστατικό, η Δρ Γιάννα Γ. Παναγοπούλου, δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, πρόεδρος του Συνδέσμου Φιλίας Ελλάδας – Ισαρήλ, επισήμανε ότι ο Άλμπερτ Μπουρλά φέρνει το μέλλον στην πατρίδα του.

Στη συνέχεια, ακολούθησε η βράβευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργείο Παιδείας
Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια: Η αίτηση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις (Εγκύκλιος)
Έναρξη διαδικασιών για την έκδοση Πιστοποιητικών Επταμελών Επιτροπών υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια...
Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια: Η αίτηση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις (Εγκύκλιος)
Σχολικά βιβλία πάνω σε θρανίο σε αίθουσα
Έντονες αντιδράσεις για το “πολλαπλό βιβλίο” στα σχολεία: Εκπαιδευτικοί κρούουν τον κώδωνα για το νέο σύστημα βιβλίων - Αυξάνει τις μορφωτικές ανισότητες
Κατάργηση Τράπεζας Θεμάτων και Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ζητούν οι εκπαιδευτικοί
Έντονες αντιδράσεις για το “πολλαπλό βιβλίο” στα σχολεία: Εκπαιδευτικοί κρούουν τον κώδωνα για το νέο σύστημα βιβλίων - Αυξάνει τις μορφωτικές ανισότητες