Thumbnail
«Οι πολίτες αγκάλιασαν το 1555 του ΕΦΚΑ»

Ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 με το 97,5% των ερωτημάτων να έχουν απαντηθεί, σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας.

Ειδικότερα, μέσα στους 6 μήνες λειτουργίας του 1555 έχουν απαντηθεί 1.051.176 κλήσεις πολιτών.

  • Το 97,5% των ερωτημάτων και αιτημάτων των πολιτών που επικοινώνησαν με το 1555 διεκπεραιώθηκε άμεσα είτε κατά την ώρα της κλήσης είτε μετά από λίγες ημέρες, σημειώνει το υπουργείο.
  • Το υπόλοιπο 2,5% πρόκειται για σύνθετα ερωτήματα τα οποία αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα και πρόκειται να απαντηθούν το προσεχές διάστημα.
  • Το σύνολο των κλήσεων προς το 1555 ανέρχεται σε 1.131.391 (ποσοστό απόκρισης 93%)
  • Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 1,12 λεπτά.
  • O μέσος όρος των απαντημένων κλήσεων ανά ημέρα φθάνει τις 10.433.

Ο ΕΦΚΑ είναι ο φορέας που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 746.517 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του.

Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 136.677 κλήσεις, για θέματα ΟΠΕΚΑ 124.141 κλήσεις και για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 31.814 κλήσεις, ενώ ακολουθούν τα θέματα αρμοδιότητας ΣΕΠΕ με 7.359 κλήσεις, τα θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης με 3.205 κλήσεις και Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής με 1.463 κλήσεις.

Επιπλέον, το 1555 έχει προωθήσει συνολικά 1.655 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, η οποία παρέχει άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας.

«Και στην περίπτωση του νέου αριθμού εξυπηρέτησης 1555 οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Αποδεικνύεται πως το 1555 είναι όντως μια γραμμή για να βρίσκεις άκρη. Οι πολίτες «αγκάλιασαν» το 1555 και στη συντριπτική τους πλειονότητα εξυπηρετήθηκαν στο θέμα που τους απασχολεί. Βεβαίως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και το 1555 συνεχώς βελτιώνεται σε επίπεδο συνολικής οργάνωσης, ταχυτήτων και λειτουργίας. Δημιουργούμε νέες ψηφιακές δυνατότητες για την εξυπηρέτηση του πολίτη όπως η νέα ιστοσελίδα του 1555 που πρόκειται σύντομα να τεθεί σε πλήρη λειτουργία και μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα και να βρίσκουν άμεσα απαντήσεις», δήλωσε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης.

Πώς λειτουργεί

Σημειώνεται ότι το 1555 λειτουργεί σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν για όσους καλούν.

Οι κύριες δραστηριότητες του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing.

Η λειτουργία του υποστηρίζεται από ομάδα 1.000 συνολικά ατόμων, στελεχών του Υπουργείου, των εποπτευόμενων φορέων και εταιριών του ιδιωτικού τομέα με υψηλή τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την παροχή υπηρεσιών.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα το 1555 θα ενισχυθεί περαιτέρω, καθώς μέσω της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας του, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν εξατομικευμένα αιτήματα online και να δημιουργούν τα σχετικά tickets, χωρίς να απαιτείται τηλεφωνική κλήση.

Επίσης, σύντομα τίθεται σε λειτουργία και ειδική ψηφιακή εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sklavenitis_12.jpg
Ο Σκλαβενίτης επενδύει στον Ασπρόπυργο: Θέσεις εργασίας στο νέο Κέντρο Διανομής
Θέσεις πλήρους απασχόλησης με παροχές και εταιρικά προνόμια – Μεταφορά προσωπικού από κεντρικά σημεία της Αττικής
Ο Σκλαβενίτης επενδύει στον Ασπρόπυργο: Θέσεις εργασίας στο νέο Κέντρο Διανομής
διακοπές
Οι Έλληνες θα κουνήσουν το μαντήλι… από το μπαλκόνι τους - Το 43% θεωρεί τις διακοπές πολυτέλεια
Η φετινή έρευνα της Alco αποτυπώνει την τουριστική ανισότητα ενός καλοκαιριού που για σχεδόν τους μισούς Έλληνες φαντάζει άπιαστο όνειρο – Πού οδηγεί...
Οι Έλληνες θα κουνήσουν το μαντήλι… από το μπαλκόνι τους - Το 43% θεωρεί τις διακοπές πολυτέλεια
Ο αστυνομικός που δολοφόνησε δύο γυναίκες στην Κηφισιά
Κηφισιά: Με 30 σφαίρες δολοφόνησε τις δύο γυναίκες ο αστυνομικός – Η πρόταση της εισαγγελέως
Η εισαγγελέας ζητά καταδίκη για ανθρωποκτονία από πρόθεση χωρίς ελαφρυντικά, επισημαίνοντας την προμελετημένη εν ψυχρώ εκτέλεση της πρώην συζύγου και...
Κηφισιά: Με 30 σφαίρες δολοφόνησε τις δύο γυναίκες ο αστυνομικός – Η πρόταση της εισαγγελέως
karistianou-sintagma
«Θα προσέχεις το παιδί σου»: Σοβαρές απειλές καταγγέλλει η Μαρία Καρυστιανού – Στη Δίωξη Οργανωμένου Εγκλήματος η υπόθεση
Στη Δίωξη Οργανωμένου Εγκλήματος η καταγγελία της προέδρου του Συλλόγου Πληγέντων Τεμπών – Εμπλέκεται και απόστρατος αστυνομικός
«Θα προσέχεις το παιδί σου»: Σοβαρές απειλές καταγγέλλει η Μαρία Καρυστιανού – Στη Δίωξη Οργανωμένου Εγκλήματος η υπόθεση