Κακοκαιρία: Πώς θα πάρετε αποζημίωση για διακοπές ρεύματος
Το μέτρο θα ισχύει για 4 μήνες και αφορά όσους δεν είχαν ρεύμα για πάνω από ένα 24ωρο

Απαλλαγή του τέλους χρήσης για όσους έμειναν χωρίς ρεύμα κατά την κακοκαιρία «Ελπίδα» ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας).

Το μέτρο θα ισχύει για 4 μήνες και αφορά όσους δεν είχαν ρεύμα για πάνω από ένα 24ωρο.

Παράλληλα, ο ΔΕΔΔΗΕ ενημέρωσε πως δοθεί προτεραιότητα σε όλα τα αιτήματα για αποζημιώσεις για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές των πολιτών από τις πληγείσες από την κακοκαιρία «Ελπίδα» περιοχές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ:

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία «Ελπίδα» στην Αττική, ανακοινώνει ότι θα αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς η Χρέωση Δικτύου Διανομής που αντιστοιχεί σε τέσσερις μήνες.

Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών Χαμηλής Τάσης όλων των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας, που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα» και δεν επανήλθε η ηλεκτροδότησή τους για περισσότερο από ένα 24ωρο.

Ταυτόχρονα θα δοθεί προτεραιότητα σε όλα τα αιτήματα για αποζημιώσεις για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές πολιτών από τις πληγείσες από την κακοκαιρία «Ελπίδα» περιοχές.

Διαδικασία αποζημίωσης για ηλεκτρικές συσκευές

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

-Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

-Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία

-Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

-Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και

-Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.

-Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποια να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κουνουπίδι
Πώς το κουνουπίδι μπορεί να ενισχύσει το πρόγραμμα διατροφής σας αν κάνετε δίαιτα

Το κουνουπίδι δεν είναι μόνο ένα πολυλειτουργικό λαχανικό στην κουζίνα, αλλά και ένας σύμμαχος για την

Πώς το κουνουπίδι μπορεί να ενισχύσει το πρόγραμμα διατροφής σας αν κάνετε δίαιτα