Κοινωνία 0

Ορφάνεψε για δεύτερη φορά – Η ιστορία ενός 12χρονου που "έχασε" και τους θετούς του γονείς

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Ραγίζει καρδιές η ιστορία 12χρονου

Η "μοίρα" χτύπησε ξανά με τον πιο σοκαριστικό τρόπο, ένα μικρό παιδί, στο Βαρθολομιό, το οποίο ορφάνεψε για δεύτερη φορά, μόλις στα 12 του χρόνια.

Ο 12χρονος, έχασε πρόσφατα τους θετούς του γονείς, οι οποίοι πέθαναν από επιπλοκές του κορονοϊού, με λίγες μέρες διαφορά.

Το παιδί είχε χάσει σε πολύ μικρή ηλικία τους φυσικούς του γονείς.

Είναι τραγικό, το γεγονός πως όπως η ζωή του χάρισε δύο θετούς γονείς, έτσι ξαφνικά, μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, του τους στέρησε.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Patrisnews, την ανατροφή του παιδιού, θα αναλάβει τώρα, ο αδερφός του θετού του πατέρα, ο οποίος μένει στην Αυστραλία, και αυτές τις μέρες, βρίσκεται στην Ηλεία έτσι ώστε να κινήσει τις διαδικασίες απόκτησης της επιμέλειας του μικρού.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία