γιατροί, νοσοκόμοι, υγεία
Ο γιατρός που αντιλήφθηκε το γεγονός γιατί έτυχε να είναι γνώστης του ιατρικού ιστορικού του νοσηλευτή, απαίτησε την επιστροφή του στην καραντίνα

Σάλο έχει προκαλέσει τις τελευταίες ημέρες η ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εργαζομένης στο Νοσοκομείο Αργοστολίου, σύμφωνα με την οποία νοσηλευτής με κορονοϊό πιέστηκε να επιστρέψει στην εργασία του λόγω έλλειψης προσωπικού.

Σύμφωνα με πληροφορίες του kefaloniapress, ευτυχώς ο γιατρός που αντιλήφθηκε το γεγονός γιατί έτυχε να είναι γνώστης του ιατρικού ιστορικού του νοσηλευτή, απαίτησε την επιστροφή του στην καραντίνα.

Σημειώνεται ότι υπάρχει υποχρεωτική οδηγία του υπουργείου Υγείας για τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία, όταν αυτοί ασθενήσουν από κορονοϊό, υποχρεώνονται μετά το πέρας 5νθήμερης καραντίνας, να επιστρέψουν στην εργασία τους ακόμα και εάν εξακολουθούν να είναι θετικοί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στεμ
Αίθουσα STEM στο 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής δημιούργησε το «Μαζί για το Παιδί»
Οι παρεμβάσεις προσφέρουν σε 320 μαθητές και μαθήτριες και 53 εκπαιδευτικούς, ένα εξελιγμένο μαθησιακό περιβάλλον, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της...
Αίθουσα STEM στο 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής δημιούργησε το «Μαζί για το Παιδί»
συνεργασια
ΥΠΑΙΘΑ – ΕΑΠ: Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την προώθηση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθηση
Σκοπός και αντικείμενο του Πρωτοκόλλου Συνεργασίας είναι η επιστημονική, ερευνητική και εκπαιδευτική συνεργασία των δύο φορέων
ΥΠΑΙΘΑ – ΕΑΠ: Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την προώθηση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθηση