Νίκος Παππάς-μπάσκετ
«Πάντα πηγάζει από μέσα μου να υποστηρίζω το αουτσάιντερ, τον αδικημένο, τον ταλαιπωρημένο... » δήλωσε μεταξύ άλλων ο Νίκος Παππάς για την κοινωνική του δράση.

Ο Νίκος Παππάς φιλοξενήθηκε στην τηλεόραση του Open TV (στην εκπομπή «Απλές Κουβέντες») και μίλησε για το μπάσκετ, τα σχέδια για το μέλλον, το NBA αλλά και τη ζωή εντός και εκτός παρκέ.

«Τα πρότυπα τα οποία προβάλλουν ως ιδανικότερα, δεν ταιριάζουν σε εμένα. Ακούω συνεχώς στη δική μου δουλειά “να ακούς τον προπονητή σου, να δουλεύεις σκληρά, να είσαι ταγμένος σε αυτό, να είσαι σ' ένα γήπεδο και να προπονείσαι”. Αυτό είναι κάτι που εμένα δεν μου ταιριάζει και δεν μπορώ να καταδικάσω ένα παιδάκι να αφιερώσει όλη τη ζωή του σ' ένα άθλημα χωρίς να ζήσει έξω τη ζωή του. Να καταλάβει τι γίνεται. Πόσω μάλλον όταν ένα άθλημα έχει μια ημερομηνία λήξης και μετά τα 30-35 βγαίνεις σ' αυτήν την βάρβαρη κοινωνία με τον πιο άγαρμπο τρόπο και γνωρίζοντας ότι μόνο πράγμα είναι το μπάσκετ και τίποτε άλλο», τόνισε ο Νίκος Παππάς.

Στηλίτευσε ακόμα τη λογική του εμπορευματοποιημένου αθλητισμού που στοχεύει μόνο στον πρωταθλητισμό με κάθε δυνατό τρόπο, ασκώντας έτσι πίεση στους αθλητές, ειδικά τους νέους, να αθλούνται όχι με γνώμονα τις αξίες της αλληλεγγύης, της ομαδικότητας και της ευγενούς άμιλλας, αλλά του στυγνού ανταγωνισμού.

«Και όμως προβάλλουν ότι ένα παιδί πρέπει να είναι μέσα σ' ένα γήπεδο, ταγμένο και να δουλεύει σκληρά ώστε να πετύχει σ' ένα άθλημα είτε λέγεται μπάσκετ, είτε λέγεται ποδόσφαιρο, στίβος και οτιδήποτε άλλο. Όλα πρέπει να γίνονται με μέτρο. Και εγώ κάνω πρωταθλητισμό. Έχω πάρει πόσους τίτλους, έχω παίξει στο υψηλότερο επίπεδο, αλλά δεν θυσίασα ποτέ όλον μου τον χρόνο για να ταχθώ σε αυτό. Προφανώς θα μπορούσα να είχα φτάσει ψηλότερα αν ήμουν τυχερός ή αν είχαν αφοσιωθεί περισσότερο αλλά θεωρώ τα πάντα με μέτρο. Δεν θα ήμουν περήφανος για τον γιο μου και να μην μπορούσε να σταθεί έξω σε οποιαδήποτε κουβέντα και να μην είχε άποψη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ακόμα, μιλώντας για τον ίδιο και την κοινωνική του δράση τόνισε ότι: «Πάντα πηγάζει από μέσα μου να υποστηρίζω το αουτσάιντερ, τον αδικημένο, τον ταλαιπωρημένο... Προσωπικά πάντα προσπαθούσα να ήμουν ανταγωνιστικός και να ξεχωρίζω αλλά δεν αναιρεί ότι υπάρχει και έξω κόσμος ο οποίος μπορεί να μην είχε τα εφόδια και τις δυνατότητες και την τύχη που είχα εγώ. Πάντα μου άρεσε να είμαι έτσι. Γενικά είμαι λίγο ανήσυχος, δεν μπορώ να δηλώσω ποτέ ότι ήμουν ή είμαι ευτυχισμένος. Είμαι πολύ ανήσυχος για να είμαι ευτυχισμένος. Πάντα κάτι με απασχολεί. Πάντα κάτι σκέφτομαι. Πάντα κάτι με τρώει μέσα μου. Μπορεί να μην έχει να κάνει με εμένα ή τους φίλους μου ή την οικογένειά μου. Μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Πάντα μου ικανοποιούσε να έβαζα ένα λιθαράκι για να μπορέσει να χαρεί κάποιος. Όταν το ανακάλυψα αυτό, κατάλαβα ότι είναι πολύ ωραίο να το προσπαθείς γιατί αυτό το χαμόγελο που θα πας στο τέλος της ημέρας είναι πολύ όμορφο. Και δεν το λέω ρομαντικά και κλισέ και πόσο γραφικό μπορεί να ακουστεί. Αν το τσιμπήσεις αυτό το χαμόγελο από έναν άνθρωπο είναι τεράστια χαρά. Δεν έχει λεφτά αυτό».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pasok.jpg
Τομέας Παιδείας ΠΑΣΟΚ: «Να δούμε στρατηγικά τους διορισμούς των εκπαιδευτικών»
«Οι διορισμοί εκπαιδευτικών είναι μορφωτικό και κοινωνικό στοιχείο, είναι επένδυση για τη δημόσια παιδεία»
Τομέας Παιδείας ΠΑΣΟΚ: «Να δούμε στρατηγικά τους διορισμούς των εκπαιδευτικών»
pencil
Εκπαιδευτικοί: «Νέα απόπειρα τρομοκράτησης από το ΥΠΑΙΘΑ αναφορικά με την αξιολόγηση»
«Πρόκειται για ένα έγγραφο απολύτως παράτυπο καθώς η απεργία αποχή είναι νόμιμη συνδικαλιστική δράση»
Εκπαιδευτικοί: «Νέα απόπειρα τρομοκράτησης από το ΥΠΑΙΘΑ αναφορικά με την αξιολόγηση»