kabala-mousiko-sxoleio
Έξι κορίτσια από το Αφγανιστάν, που διαμένουν στην ανοιχτή δομή φιλοξενίας προσφύγων στην Καβάλα, συνδύασαν τη ζωγραφική με τη μουσική και δημιούργησαν ένα μοναδικό αποτέλεσμα, το οποίο από χθες φιλοξενείται στην αίθουσα ορχήστρας του μουσικού σχολείου Καβάλας
Η αγάπη τους για τη μουσική οδήγησε τα κορίτσια να εμπνευστούν και να σχεδιάσουν δεκαεπτά ξεχωριστούς ζωγραφικούς πίνακες. Στη συνέχεια, είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν τον διευθυντή του μουσικού σχολείου Καβάλας Γιάννη Κακάρα στον χώρο του σχολείου, να συζητήσουν μαζί του και να δωρίσουν τα έργα τους.

Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας των κοριτσιών από το Αφγανιστάν ήταν μέσα από τα έργα τους να εμπνεύσουν τους υπόλοιπους μαθητές που φοιτούν στο μουσικό σχολείο και ταυτόχρονα να ομορφύνουν το χώρο, αφήνοντας και το δικό τους αποτύπωμα.

«Οι ζωγραφιές των παιδιών θα είναι πάντα εδώ να μας θυμίζουν την παρουσία τους στην πόλη μας. Και είμαστε ευγνώμονες γι' αυτό», είπε ο κ. Κακάρας, υπενθυμίζοντας στα παιδιά του σχολείου την αξία της προσφοράς και της συνεργασίας.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης (ΔΟΜ) σε συνεργασία με τη Solidarity Now. Ο ΔΟΜ υποστηρίζει τις ελληνικές αρχές στη διαχείριση της δομής με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Συμμετοχή στον πανευρωπαϊκό εορτασμό Ημερών Erasmus+ 2021

Την ίδια ώρα, το μουσικό σχολείο Καβάλας συμμετέχει στον πανευρωπαϊκό εορτασμό Ημερών Erasmus+ 2021.

Στο πλαίσιο αυτό, την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021, στην πλατεία Καπνεργάτη θα προβάλλει το μουσικό οδοιπορικό με τίτλο: «Άδοντες και Ψάλλοντες εν τη καρδία... μνήμης ηχώ». Πρόκειται για μια διαδικτυακή εκδήλωση εμπνευσμένη από το ετήσιο φεστιβάλ λόγιας και παραδοσιακής μουσικής με τίτλο «Άδοντες και Ψάλλοντες εν τη καρδία» που διοργανώνουν κάθε χρόνο το μουσικό σχολείο και ο δήμος Καβάλας με τη συνδρομή της ιεράς μητρόπολης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου.

«Στη διαδικτυακή σκηνή που θα στηθεί», εξηγεί ο κ. Κακάρας, «ηχούν και συμπράττουν μουσικά τρεις γενιές ανθρώπων, οι μαθητές και μαθήτριες μουσικών σχολείων απ' όλη την Ελλάδα, μέλη χορωδιακών συνόλων ενηλίκων, καθώς και σπουδαστές από άλλες χώρες της Ευρώπης. Όλοι μαζί, εμπνεόμενοι από κοινές αξίες και πανανθρώπινες κατακτήσεις, θα εξυμνήσουν τα ιδανικά της ελευθερίας και της ειρήνης, που διέπουν όλη την παγκόσμια κοινότητα, με όχημα τις περιπέτειες και τους ένδοξους αγώνες του ελληνικού γένους, που σημάδεψαν την όψιμη ιστορία μας, διαμόρφωσαν τη νεοελληνική μας ταυτότητα και χάραξαν την ευρωπαϊκή μας πορεία».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»