ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Ιστορικά οχήματα: Πώς θα κυκλοφορούν - Οι νέες ρυθμίσεις
Νέες ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα - Πώς θα κυκλοφορούν - Τι ισχύει για τα τέλη κυκλοφορίας

Ετήσια τέλη κυκλοφορίας έως 200 ευρώ για τα αυτοκίνητα ανάλογα με τον κυβισμό και έως 50 ευρώ για τις μοτοσικλέτες θα καταβάλουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος για να μπορούν να κυκλοφορούν. Πιο συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου «Οδηγώντας με ασφάλεια» περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα, προκειμένου να εκσυχρονιστεί το πλαίσιο κυκλοφορίας, ιδιοκτησίας, ασφάλειας και καταγραφής των ιστορικών οχημάτων.

Ο χαρακτηρισμός ενός οχήματος ως όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος γίνεται με σχετική βεβαίωση που χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα, για οχήματα τουλάχιστον 30 ετών. Χορηγούνται άδειες και ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών. Περιορίζεται δηλαδή ο ρόλος των νομικών προσώπων που χορηγούσαν μέχρι τώρα πινακίδες. Θα δίνουν απλώς τη βεβαίωση του χαρακτηρισμού.

Η άδεια κυκλοφορίας έχει διάρκεια πέντε έτη.

Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος θα κυκλοφορούν υπό τους όρους να περνούν ΚΤΕΟ σε ετήσια βάση και θα είναι ασφαλισμένα υποχρεωτικά. Επιτρέπεται να κυκλοφορούν στον μικρό δακτύλιο ενώ καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών και τα μηχανοκίνητα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος που δεν έχουν κατασκευαστεί για τη μεταφορά επιβατών.

Ειδικότερα τα τέλη κυκλοφορίας:

  • Επιβατικά αυτοκίνητα έως 999 κυβικά: 50 ευρώ
  • Από 1000 έως 1999 κυβικά: 100 ευρώ
  • Άνω των 2000 κυβικών: 200 ευρώ
  • Μοτοσικλέτες έως 250 κυβικά: 20 ευρώ
  • Μοτοσικλέτες πάνω από 250 κυβικά: 50 ευρώ

Καθιερώνεται ένα μεταβατικό στάδιο 18 μηνών ώστε να μην υπάρξει κενό στην κυκλοφορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Σε ό,τι αφορά τον παλαιό στόλο οχημάτων των Ταξί, σύμφωνα με το υπουργείο όσα θα έπρεπε να είχαν αντικατασταθεί λόγω παλαιότητας το 2019 και έχουν πάρει ήδη παράταση έως το τέλος του έτους, δεν θα έχουν δικαίωμα σε νέα παράταση άδειας κυκλοφορίας.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προσανατολίζεται σε παράταση ενός έτους για όσα με βάση το όριο ηλικίας θα έπρεπε να αντικατασταθούν το 2020 και το 2021.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες  ειδήσεις σήμερα

Περιφερειάρχης «αδειάζει» Κεραμέως: Αναλαμβάνω μισθούς εκπαιδευτικών!

Σχολεία - Κορονοϊός: Το 30% των κρουσμάτων είναι μαθητές έως 17 ετών

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδότησε και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ το μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Εύβοια, πλημμύρες, νερό, κακοκαιρία, πυροσβεστική,
Πλημμύρες: 132 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Ελλάδα μέσα σε 20 χρόνια
Οι πλημμύρες της περιόδου 2000-2020 κόστισαν τη ζωή σε 38 ανθρώπους στην Αττική και 132 σε όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με το meteo του Αστεροσκοπείου
Πλημμύρες: 132 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Ελλάδα μέσα σε 20 χρόνια
Νεκρός από κορονοϊό ο Υποδιευθυντής του Μουσικού Σχολείου Σερρών - Ήταν αρνητής
Ο εκλιπών, σύμφωνα με  τις αναρτήσεις του, στην προσωπική του  σελίδα του στο Facebook, υπήρξε  αρνητής του κορονοϊού. Δεν πίστευε στην ύπαρξη του,...
Νεκρός από κορονοϊό ο Υποδιευθυντής του Μουσικού Σχολείου Σερρών - Ήταν αρνητής
Πλακάτ στη δίκη του Ζακ Κωστόπουλου
Συγκλονίζει ο πατέρας του Ζακ Κωστόπουλου: «Μακάρι να ήταν ληστής και να ζούσε»
«Δεν ήταν περιθωριοποιημένο άτομο, ήταν ένας άνθρωπος χαρούμενος που είχε την οικονομική στήριξη της οικογένειάς του» είπε ο πατέρας του Ζακ...
Συγκλονίζει ο πατέρας του Ζακ Κωστόπουλου: «Μακάρι να ήταν ληστής και να ζούσε»