Thumbnail
Η ήττα του Τσιτσιπά και ο αποκλεισμός του από τους Ολυμπιακούς αγώνες - Ο Τσιτσιπάς χρειάστηκε ιατρικές βοήθειες για να τελειώσει το ματς

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς λόγω του τραυματισμού του στο δεξί γόνατο, έχασε την μοναδική ευκαιρία να διεκδικήσει μέχρι τέλους την πρόκρισή του στα προημιτελικά του μονού ανδρών στο Ολυμπιακούς αγώνες  του Τόκιο.

Η ήττα του Έλληνα πρωταθλητή από τον Γάλλο Ουγκό Ιμπέρ με 2-1, σε ένα ματς που φάνηκε να «ελέγχει» στην αρχή, κάνοντας «περίπατο» στο πρώτο σετ (6-2), όμως «πλήρωσε» τον τραυματισμό του στο φινάλε του δεύτερου σετ, το οποίο έχασε στο τάι-μπρέικ.

Ο Τσιτσιπάς «γύρισε» το γόνατό του και παρότι σηκώθηκε για να συνεχίσει τον αγώνα μετά τις πρώτες ιατρικές βοήθειες, ήταν ξεκάθαρο πως δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του ματς, με αποτέλεσμα να χάσει «σβηστά» το τρίτο σετ με 6-2 και την πρόκριση στην επόμενη φάση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»