Πάτρα: Καταγγελία 30χρονης για βιασμό από τον εργοδότη της
Γυναίκα κατήγγειλε ότι τη βίασε ο εργοδότης της, στην Πάτρα

Σε μια πολύ σοβαρή καταγγελία προχώρησε 30χρονη στην Πάτρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το tempo24.news, μια 30χρονη προσέφυγε σε αστυνομικό τμήμα της πόλης υποβάλλοντας μήνυση για βιασμό, εναντίον άνδρα, τα στοιχεία του οποίου γνωστοποίησε στις αρχές.

Όπως αναφέρεται στη συγκεκριμένη καταγγελία, η γυναίκα έπεσε θύμα βιασμού από τον καταγγελόμενο τον Αύγουστο του 2020.

Μάλιστα, η 30χρονη φέρεται να ενημέρωσε τις αρχές ότι ο εν λόγω άνδρας, την περίοδο που συνέβη το περιστατικό ήταν εργοδότης της, καθώς η ίδια εργαζόταν στην επιχείρησή του.

Η καταγγελία της 30χρονης διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πατρών, ενώ οι αρχές προσπαθούν να εντοπίσουν τον άνδρα τον οποίο τους κατονόμασε η 30χρονη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxolika_gevmata.jpg
«Ηλεκτρική καρέκλα» η διεύθυνση σχολείων – Δάσκαλοι καλούνται να δοκιμάζουν φαγητά και να ελέγχουν οχήματα
«Πνίγονται» οι διευθυντές σχολείων – Εξουθενωμένοι εκπαιδευτικοί εγκαταλείπουν λόγω υπερφόρτωσης και γραφειοκρατίας - Δάσκαλοι καλούνται να είναι...
«Ηλεκτρική καρέκλα» η διεύθυνση σχολείων – Δάσκαλοι καλούνται να δοκιμάζουν φαγητά και να ελέγχουν οχήματα
aithousa_taksi
Χανιά: Εκρηκτική η κατάσταση στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης – Ανεβαίνει ο αριθμός των κενών
Αύξηση κενών και κατάρρευση της ειδικής αγωγής
Χανιά: Εκρηκτική η κατάσταση στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης – Ανεβαίνει ο αριθμός των κενών