Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία πραγματοποίησε στάση εργασίας από τις 07:00 έως τις 10:00 το πρωί με αίτημα την μονιμοποίηση του έκτακτου προσωπικού στην Δημόσια Υγεία και Πρόνοια.
Αντίστοιχες κινητοποιήσεις έγιναν σε όλα σχεδόν τα νοσοκομεία με το ίδιο αίτημα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, οι πολίτες που βρέθηκαν στη λεωφόρο Μεσογείων μέσα στα αυτοκίνητά τους, χειροκρότησαν τους γιατρούς και νοσηλευτές παρότι βρίσκονται εγλωβισμένοι και δεν μπορούν να κινηθούν λόγω της διαμαρτυρίας.