Πρόεδρος των νοσοκομειακών ιατρών: Να μην ανοίξουν δημοτικά και νηπιαγωγεία
Για το άνοιγμα των Δημοτικών σχολείων μίλησε στον ΣΚΑΪ η πρόεδρος των νοσοκομειακών ιατρών (ΕΙΝΑΠ)  Ματίνα Παγώνη

Τα μέτρα θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον για όλο το καλοκαίρι, είπε η κ. Παγώνη.

Η κ. Παγώνη υποστηρίζει ότι δεν θα πρέπει να ανοίξουν τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, γιατί τα παιδιά δεν είναι δυνατόν να τηρήσουν τα μέτρα. Τον Σεπτέμβριο θα είναι πιο εξοικειωμένα με τους νέους όρους.

Όπως είπε, δεν είναι εύκολο ούτε για τους δασκάλους να επιβλέπουν τα παιδιά για να τηρούν τα μέτρα.

«Πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί και να πηγαίνουμε βήμα-βήμα.» Οι γονείς ανησυχούν, ποιος θα πάρει την ευθύνη σε περίπτωση που γίνει κάτι, διερωτήθηκε η κ. Παγώνη.

Τέλος, τόνισε πως τα μικρά παιδιά θέλουν περισσότερο χρόνο να κατανοήσουν την κατάσταση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τράπεζα Πειραιώς: Πολύ σημαντική ανακοίνωση για όλους - Τι πρέπει να κάνετε άμεσα

Πόλεμος: O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες