Η Β’ ΕΛΜΕ Πειραιά στηρίζει το δίκαιο αίτημα των κρατουμένων και των εκπαιδευτικών των ΣΔΕ και ΔΙΕΚ των σωφρονιστικών καταστημάτων για αποσυμφόρηση των φυλακών προκειμένου να προστατευθούν οι έγκλειστοι, οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι εργαζόμενοι στους χώρους αυτούς από τον σοβαρότατο κίνδυνο μετάδοσης του κορονοϊού. Ο συνωστισμός, τα ελλιπή μέτρα ατομικής προστασίας και η μη πραγματοποίηση τεστ του υιού, καθιστούν των πληθυσμό των σωφρονιστικών καταστημάτων ιδιαίτερα ευάλωτο.
Επισυνάπτεται το κείμενο με τα αιτήματα των εκπαιδευτικών ΣΔΕ και ΔΙΕΚ Σωφρονιστικών Καταστημάτων
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις
Σκάει στην Εκπαίδευση νέα μεγάλη "Βόμβα" για Ιταλικό Πανεπιστήμιο
Πανελλήνιες 2026: Θέματα, Λύσεις, Αποτελέσματα και Bάσεις στο google
Alfavita Newsroom