ηθοποιός
Τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια του Αλέκου Ουδινότη, ενός «αγαπημένου ηθοποιού που υπηρέτησε με ήθος το θέατρο και τον κινηματογράφο και διακρίθηκε σε σημαντικούς ρόλους», εκφράζει με ανακοίνωσή του το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

Ο Αλέκος Ουδινότης γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν όπως επίσης Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους πρωταγωνιστές του ΚΘΒΕ, καθώς η θητεία του σε αυτό ξεκίνησε το 1974 με την παράσταση «Ο βυσσινόκηπος» του Αντόν Τσέχωφ, σε σκηνοθεσία Μίνου Βολανάκη, ενώ η τελευταία του συνεργασία ήταν το 1999 στην παράσταση «Η σιωπή της ‘Αλκηστης», την οποία σκηνοθέτησε ο ίδιος.

Η κηδεία του θα πραγματοποιηθεί αύριο Δευτέρα στις 10:45 το πρωί στα Κοιμητήρια Αναστάσεως Του Κυρίου, στη Θέρμη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Αλέκος Ουδινότης συνεργάστηκε με το ΚΘΒΕ ως ηθοποιός και σκηνοθέτης στις εξής παραστάσεις:

– «Η σιωπή της ‘Αλκηστης» της Τίνας Στεφανοπούλου και της Ομάδας Νέμεση, σε σκηνοθεσία του ιδίου (1999)

– «Το κοινό ταμείο» του Ευγένιου Λαμπίς, σε σκηνοθεσία Βασίλη Παπαβασιλείου (1996)

– «Θείος Βάνιας» του Αντόν Τσέχωφ, σε σκηνοθεσία Κώστα Καζάκου (1993)

– «Ο πρέπων θάνατος» του Σπύρου Γαλαίου, σε σκηνοθεσία Τάκη Καλφόπουλου (1993)

— «Ο επιστάτης» του Χάρολντ Πίντερ, σε σκηνοθεσία του ιδίου (1992)

– «Μια ευαίσθητη ισορροπία» του Έντουαρντ ‘Αλμπη, σε σκηνοθεσία Νίκου Αρμάου (1991)

– «Ιστορία ζωολογικού κήπου» του Έντουαρντ ‘Αλμπη, σε σκηνοθεσία του ιδίου (1990)

– «Πάρτυ γενεθλίων» του Χάρολντ Πίντερ, σε σκηνοθεσία Στέλιου Γούτη (1989)

– «Το παιχνίδι των ρόλων» του Λουίτζι Πιραντέλλο Λουίτζι, σε σκηνοθεσία Ροζάριο Κρεσέντσι (1987)

– «Έξι πρόσωπα ζητούν συγγραφέα» του Λουίτζι Πιραντέλλο Λουίτζι, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μαυρίκιου (1987)

– «Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε» του Λουίτζι Πιραντέλλο, σε σκηνοθεσία Νίκου Χαραλάμπους (1987)

– «Οι βρικόλακες» του Χένρικ Ίψεν, σε σκηνοθεσία Γιάννη Βεάκη (1985)

– «Πρόσωπα του περιθωρίου» των Μάριου Ποντίκα, Κώστα Μουρσελά, Κωστούλα Μητροπούλου, σε σκηνοθεσία Μπάμπη Φορτοτήρα, Νίκου Βρεττού και του ιδίου (1985)

– «’Αλκηστη» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά (1984)

– «Οίκος ευγηρίας ‘Η ευτυχισμένη δύσις’» του Μανώλη Κορρέ, σε σκηνοθεσία Πάνου Παπαϊωάννου (1984)

– «Ενυδρείο» του Κώστα Μουρσελά, σε σκηνοθεσία Πάνου Χαρίτογλου (1983)

– «Ο υπάλληλος» του Μιχαήλ Χουρμούζη, σε σκηνοθεσία Στέλιου Γούτη (1982)

– «Όλα στον κήπο» του Έντουαρντ ‘Αλμπη, σε σκηνοθεσία Κούλας Αντωνιάδη (1981)

– «Δον Κιχώτης» του Αρτύρ Φωκέζ, σε σκηνοθεσία Νίκου Παπαδάκη (1981)

– «Η όπερα της πεντάρας» του Μπέρτολτ Μπρεχτ, σε σκηνοθεσία Νίκου Κούνδουρου (1980)

– «Τρικυμία σε φλυτζάνι» του Βαγγέλη Γκούφα, σε σκηνοθεσία Μιχάλη Μπούχλη (1979)

– «Το παραμύθι χωρίς όνομα» του Ιάκωβου Καμπανέλλη, σε σκηνοθεσία Κώστα Μπάκα (1979)

– «Έρωτας και ραδιουργία» του Φρήντριχ Σίλλερ, σε σκηνοθεσία Τάκη Μουζενίδη (1978)

– «Έντα Γκάμπλερ» του Χένρικ Ίψεν, σε σκηνοθεσία Εύγ. Γαβριηλίδη (1978)

– «Η βασίλισσα του χιονιού» του Γεβγκένι Σβαρτς, σε σκηνοθεσία Κωστή Μιχαηλίδη (1977)

– «Ο άγιος πρίγκηψ» της Μαργαρίτας Λυμπεράκη, σε σκηνοθεσία Σταύρου Ντουφεξή (1977)

– «Δύο απιστίες: Ασήμαντος πόνος/Επίδειξη μόδας» του Χάρολντ Πίντερ, σε σκηνοθεσία Μίνου Βολανάκη (1976)

– «Οι εχθροί» του Μαξίμ Γκόργκυ, σε σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη (1975)

– «Ο βυσσινόκηπος» του Αντόν Τσέχωφ, σε σκηνοθεσία Μίνου Βολανάκη (1974)

Επίσης, διακρίθηκε με ερμηνείες του στον κινηματογράφο σε ταινίες όπως: «Μια μέρα τη νύχτα» (2000), «Μια αιωνιότητα και μια μέρα» (1998), «Ούλοι εμείς, εφέντη» (1998), «Ο κύριος με τα γκρι» (1997), «Το βλέμμα του Οδυσσέα» (1995), «Ήσυχες μέρες του Αυγούστου» (1991), «Ο αήττητος» (1971), «Βαβυλώνια» (1970), «Κατηγορώ τους δυνατούς» (1970), «Για την τιμή και για τον ερώτα» (1969), «Ένας άνδρας με συνείδηση» (1969), «Η κραυγή μιας αθώας» (1969), «Η οδύσσεια ενός ξεριζωμένου» (1969), «Η σφραγίδα του Θεού» (1969), «Τρικυμία μιας καρδιάς» (1969), «Φτωχογειτονιά, αγάπη μου» (1969), «Ποτέ δεν είναι αργά» (1968), «Ταπεινός και καταφρονεμένος» (1968), «Το παρελθόν μιας γυναίκας» (1968), ‘Αδικη κατάρα (1967), Εμείς οι αμαρτωλοί (1966), Κοινωνία ώρα μηδέν (1966), «Διψασμένη γι’ αγάπη» (1965), «Λολίτες της Αθηνάς» (1965), «Με λύγισε η φτώχεια» (1965).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Άνοια
Αλτσχάιμερ στα 19: Η νεότερη καταγεγραμμένη περίπτωση παγκοσμίως προβληματίζει την επιστήμη
Χωρίς γενετικές μεταλλάξεις ο έφηβος ασθενής – Ένα άλυτο, προς το παρόν, ιατρικό μυστήριο
Αλτσχάιμερ στα 19: Η νεότερη καταγεγραμμένη περίπτωση παγκοσμίως προβληματίζει την επιστήμη
fisiki_agogi
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
«Η ΤΝ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή πολλών ανθρώπων στη σύγχρονη εποχή, καθώς παρέχει τη δυνατότητα εκτέλεσης αυτοματοποιημένων εργασιών σε...
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
Συμβολαιογράφος μιλάει με πελάτη για κληρονομιά
Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;

Σημαντικές αλλαγές εισάγονται στο κληρονομικό δίκαιο, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση των τελευταίων δεκαετιών. Η κεντρική καινοτομία...

Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;