diki xrisis avgis loukman
Τι είπε ο Χρήστος Στεργιόπουλος, απολογούμενος στη δίκη της Χρυσής Αυγής για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση

Ως «ένα περιστατικό της στιγμής» κατά το οποίο μαχαίρωσε έξι φορές «με αδύναμα χτυπήματα μόνο για να τον ενοχλήσει» τον Σαχζάτ Λουκμάν, περιέγραψε τη δολοφονία του εργάτη από το Πακιστάν, τον Ιανουάριο του 2013, ο ένας από τους δύο δράστες του εγκλήματος, απολογούμενος στη δίκη της Χρυσής Αυγής για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση.

Ο Χρήστος Στεργιόπουλος, που έχει αποφυλακιστεί μετά από έξι χρόνια και 4 μήνες κράτησης, αρνήθηκε στην απολογία του ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με τη Χρυσή Αυγή και περιέγραψε το έγκλημα ως έναν διαπληκτισμό από αυτούς που συμβαίνουν καθημερινά μεταξύ οδηγών. Εν προκειμένω, μεταξύ του ίδιου και του συγκατηγορούμενού του στην ανθρωποκτονία Διονύση Λιακόπουλου, που πήγαιναν βόλτα με μηχανή, και του Λουκμάν, που πήγαινε για δουλειά με ποδήλατο. «Ένα περιστατικό της στιγμής», όπως είπε χαρακτηριστικά, «μία παρεξήγηση που δυστυχώς κατέληξε όπως κατέληξε».

Κατά τον κ. Στεργιόπουλο, ο 27χρονος εργάτης ήταν αυτός που προκάλεσε τον ίδιο και τον Διονύση Λιακόπουλο, καθώς τους έκλεισε τον δρόμο με το ποδήλατό του και κινήθηκε πρώτος προς αυτούς. Όπως ανέφερε ο κατηγορούμενος, ο Λουκμάν επιτέθηκε πρώτος στον Λιακόπουλο και ο ίδιος τον μαχαίρωσε έξι φορές επιπόλαια για να τον «ενοχλήσει», ώστε να απεγκλωβίσει τον φίλο του από τη λαβή του 27χρονου εργάτη.

Αν και με απόφαση του Δευτεροβάθμιου Κακουργιοδικείου, που καταδίκασε τους δύο δράστες σε συνολική ποινή κάθειρξης 21 ετών και 5 μηνών, το έγκλημα είχε ρατσιστικά κίνητρα, ο Χρήστος Στεργιόπουλος επέμενε σήμερα απολογούμενος πως δεν κατάλαβαν εξαρχής ότι επρόκειτο για αλλοδαπό, αν και είδαν ότι «ήταν λίγο μελαμψός, όμως, θα μπορούσε να είναι Έλληνας», αλλά αφού το θύμα «ήρθε καταπάνω μας».

Ο κατηγορούμενος είπε, επίσης, πως ούτε ο ίδιος ούτε ο Διονύσης Λιακόπουλος -που μαχαίρωσε στην καρδιά τον 27χρονο- αντιλήφθηκαν ότι ο Λουκμάν είχε τραυματιστεί βαριά, ώστε να καλέσουν ασθενοφόρο, ενώ ισχυρίστηκε πως «δεν ήθελαν να το κάνουν». Όπως ανέφερε ο κατηγορούμενος προκαλώντας έντονες αντιδράσεις στην αίθουσα, τα δικά του χτυπήματα στον Λουκμάν ήταν επιπόλαια, αβαθή, «αν ήθελα να κάνω κάτι παραπάνω θα έβαζα δύναμη».

Η δίκη θα συνεχιστεί την Τετάρτη

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λογαριασμός της ΕΥΔΑΠ για το νερό σε φάκελο
ΕΥΔΑΠ: Αυξήσεις "φωτιά" στους λογαριασμούς νερού από την Πρωτοχρονιά 2026
«Νερό-φαρμάκι» μετά την Πρωτοχρονιά: Ποιοι θα δουν τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ να «φουσκώνουν» και ποιοι τη γλιτώνουν στο παρά πέντε
ΕΥΔΑΠ: Αυξήσεις "φωτιά" στους λογαριασμούς νερού από την Πρωτοχρονιά 2026
δασκαλα
Στήριξη εκπαιδευτικών της Χίου σε τρεις διωκόμενες δασκάλες της Λακωνίας για συμμετοχή σε απεργία-αποχή
Αντιδράσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα για πειθαρχικά μέτρα σε απεργούς
Στήριξη εκπαιδευτικών της Χίου σε τρεις διωκόμενες δασκάλες της Λακωνίας για συμμετοχή σε απεργία-αποχή
loyketo_sholeio.jpg
Αντιδράσεις στην Κέρκυρα για το κλείσιμο σχολείων και τη μετατροπή τους σε πειραματικά
Κατηγορίες για έλλειψη διαβούλευσης στις αλλαγές σχολικών μονάδων στην Κέρκυρα
Αντιδράσεις στην Κέρκυρα για το κλείσιμο σχολείων και τη μετατροπή τους σε πειραματικά
Πράσινα Φανάρια: Το αγροτικό μπλόκο και η αλληλεγγύη των εκπαιδευτικών
Πράσινα Φανάρια: Το αγροτικό μπλόκο και η αλληλεγγύη των εκπαιδευτικών που γκρεμίζει τον κοινωνικό αυτοματισμό
Πετάξαμε στα σκουπίδια τον κοινωνικό αυτοματισμό που καλλιεργεί η κυβέρνηση και ενώσαμε δύο κόσμους που η πολιτική τους προσπάθησε να κρατήσει...
Πράσινα Φανάρια: Το αγροτικό μπλόκο και η αλληλεγγύη των εκπαιδευτικών που γκρεμίζει τον κοινωνικό αυτοματισμό