Το Εργαστήριο Σεισμολογίας του Τομέα Γεωφυσικής του ΕΚΠΑ παρακολουθεί συνεχώς την εξέλιξη της σεισμικής ακολουθίας στην περιοχή του Θριασίου με συνεχή καταγραφή της μετασεισμικής ακολουθίας.
Ήδη μέλη του Εργαστηρίου εγκατέστησαν 3 επιπλέον σεισμογράφους στην περιοχή.