Κοινωνία 0

Υπενθύμιση: Στάση εργασίας σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό από τις 21.00

μετρο
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Στάση εργασίας σήμερα Δευτέρα, 3/6, από τις 21.00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας

Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς καταγγέλλουν την πολιτική ηγεσία των υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών, που επιμένουν σε μία αδιέξοδη πολιτική απαξίωσης των δομών και των υποδομών των μέσων της ΣΤΑΣΥ, στην οποία οδηγούν η τραγική έλλειψη ανταλλακτικών, αναλώσιμων και προσωπικού.

«Είναι προφανές ότι αυτή η πολιτική, που ευνοεί την «ευημερία των αριθμών», οδηγεί στην απαξίωση της Εταιρείας με τελικό στόχο την ιδιωτικοποίησή της» τονίζουν, σε ανακοινωσή τους, και δηλώνουν πως δεν επιτρέψουν να οδηγηθούν οι σταθερές συγκοινωνίες σε «εκτροχιασμό».

«Γι’ αυτό ξεκινήσαμε προειδοποιητικές στάσεις εργασίας και συνεχίζουμε διεκδικώντας: Να δοθούν λύσεις ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη παροχή συγκοινωνιακού έργου, σε ασφαλές και αξιόπιστο δίκτυο για το επιβατικό κοινό. Οι αστικές συγκοινωνίες είναι και πρέπει να παραμείνουν κοινωνικό αγαθό ενάντια σε μνημονιακές πολιτικές, που οδηγούν σε διάλυση των δημόσιων συγκοινωνιών και σε υποβάθμιση των εργασιακών σχέσεων και των αποδοχών μας» καταλήγει η ανακοίνωση των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία