Thumbnail
Της Πολυξένης Παρά

Τι φταίει ..?  Τι δεν φταίει …? Πολλά τα ερωτήματα , πολλές οι απορίες για το δραματικό και τεράστιο ΓΙΑΤΙ …ΓΙΑΤΙ ..ΓΙΑΤΙ…

Πηγαίνοντας πίσω στο χρόνο, θα διαπιστώσουμε ότι κάνεις Ινδιάνος ή Ιθαγενής και βοσκός δεν πνίγηκε, δεν κάηκε ποτέ..

ΑΥΤΟ απορρέει από το γεγονός ότι ήξεραν που έφτιαχναν το σπιτικό τους τόσο το χειμερινό όσο και το θερινό. Δεν είχαν την σημερινή τεχνολογία, είχαν όμως την νοημοσύνη της γνώσης να εκτιμούν, να σέβονται και να υπακούουν στην φύση, το έργο της και στους κανόνες της.

Οι φυσικές καταστροφές υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα. Είναι υπεύθυνες για την διαμόρφωση του γεωλογικού ανάγλυφου του πλανήτη Γη.

Κάθε καταστροφή αποτελεί ένα νέο σύνολο γνώσεων για τους  ειδικούς της διαχείρισης αυτής (πχ πρωτόγνωρος αέρας στην φωτιά στο Μάτι).

Η διαχείριση καταστροφών και κρίσεων αποτελείται από 4 φάσεις .

1.      Πρόληψη / Μετριασμός

2.      Ετοιμότητα

3.      Ανταπόκριση

4.      Αποκατάσταση

Κάθε μια έχει τον δικό της ρόλο, ρόλοι ισάξιοι και ίδιας σημαντικότητας.

Το οξύμωρο της παρούσας κατάστασης είναι ναι πνίγετε και να καίγετε η καρδιά μιας χώρας. Η περιοχή γύρω από την  πρωτεύουσα της.

Ένας νομός μια ολόκληρη πόλη με αστικό ιστό πυκνό και σε πολλά σημεία με άναρχη και αυθαίρετη δόμηση.

Αττική χειμώνας 2018 (εικόνες βιβλικού κατακλυσμού)

Αττική καλοκαίρι 2018 (εικόνες Σμύρνης 1922 , σε καιρό ειρήνης)

Είμαστε ακόμη στην φάση της ανταπόκρισης, είναι  στιγμές δύσκολες και θρήνου.

Ας ευχηθούμε όλοι μας ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ σε όλες τις ψυχές που έφυγαν τόσο άδικα και τραγικά. Κανένα πλάσμα στον κόσμο δεν αξίζει τέτοιον θάνατο και ειδικά σε περίοδο Ειρήνης. Ας τους υποσχεθούμε ότι θα αλλάξουμε κουλτούρα και νοοτροπία και θα χαράξουμε νέα πορεία στην διαμόρφωση του παλιού αστικού ιστού  και ανέγερση του νέου  όπως ορίζει η φύση και η επιστήμη καθώς και της χλωρίδας.

ΥΓ. <<Ο Άνθρωπος είναι το πιο επικίνδυνο ζώο από όλα τα ζώα.>>  Λόγια της δασκάλας μου στην τρίτη δημοτικού στο μάθημα της γεωγραφίας… τότε δεν μπορούσα να καταλάβω το νόημα τους, όσο και αν προσπαθούσα. Πολλά χρόνια αργότερα το κατάλαβα πολύ καλά, παρά πολύ καλά δυστυχώς .

*Η Παρά Πολυξένη είναι Νοσηλεύτρια, Υποψηφία διδάκτωρ Ιατρικής σχολής Αθηνών και MSc Διαχείριση καταστροφών και κρίσεων ΕΚΠΑ

Πηγή: helpis.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
Η σιωπηλή ευθύνη: Πώς μεταφέρεται το βάρος των σχολικών ατυχημάτων στους Διευθυντές
Οι Διευθυντές σχολείων επωμίζονται καθήκοντα μηχανικών και τεχνικών, σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που τους καθιστά υπεύθυνους για ό,τι δεν μπορούν να...
Η σιωπηλή ευθύνη: Πώς μεταφέρεται το βάρος των σχολικών ατυχημάτων στους Διευθυντές
aithousa.jpg
Ασύλληπτο! Διευθύντρια σχολείου χτύπησε εκπαιδευτικό παρουσία μαθητών αλλά και της Σχολικής Συμβούλου 
Εκπαιδευτικός δέχθηκε επίθεση από τη διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Ερέτριας
Ασύλληπτο! Διευθύντρια σχολείου χτύπησε εκπαιδευτικό παρουσία μαθητών αλλά και της Σχολικής Συμβούλου 
αχαρνες
Ένα σχολείο σε “προσωρινή εξορία”: Ένας χρόνος χωρίς λύση για το 6ο και 12ο Δημοτικό Αχαρνών
Φωνές από την τάξη και την αυλή: “Δεν ζητάμε προνόμια, ζητάμε σχολείο”
Ένα σχολείο σε “προσωρινή εξορία”: Ένας χρόνος χωρίς λύση για το 6ο και 12ο Δημοτικό Αχαρνών