Thumbnail
Ερώτηση για τις καθυστερήσεις στην απόδοση ιθαγένειας απευθύνουν στον υπουργό Εσωτερικών 51 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρώτον υπογράφοντα τον Κώστα Δουζίνα

Οι βουλευτές επισημαίνουν ότι εξακολουθούν να υφίστανται γραφειοκρατικά προβλήματα, με αποτέλεσμα δικαιούχοι ελληνικής ιθαγένειας να παραμένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στο «μεταίχμιο», χωρίς να απολαμβάνουν τα δικαιώματα που τους αντιστοιχούν, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Υπογραμμίζουν, επίσης, ότι καθυστερούν να εξεταστούν οι αιτήσεις με αποτέλεσμα να μην προχωρά ούτε η εφαρμογή του σημαντικού νομικού πλαισίου που θεσμοθετήθηκε το 2015 για την απόδοση ιθαγένειας στη λεγόμενη «δεύτερη γενιά» μεταναστών, λόγω γέννησης ή και φοίτησης στη Ελλάδα.

Ειδικότερα, για τη «δεύτερη γενιά», οι βουλευτές αναφέρουν ότι το σημαντικότερο πρόβλημα είναι οι λανθασμένες ληξιαρχικές πράξεις, οι οποίες προκειμένου να διορθωθούν πρέπει να περάσουν από δικαστική διαδικασία, ενώ όσον αφορά στην πολιτογράφηση τα προβλήματα σχετίζονται με την υποστελέχωση υπηρεσιών και τη γραφειοκρατία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
Αναπληρωτές καθηγητές για τις καθυστερήσεις στις προσλήψεις: «Η Ειδική Αγωγή δεν μπορεί να περιμένει»
Ανησυχία από τον ΣΑΚΕΑ για τις καθυστερήσεις στις προσλήψεις αναπληρωτών – «Η Ειδική Αγωγή δεν μπορεί να περιμένει»
Αναπληρωτές καθηγητές για τις καθυστερήσεις στις προσλήψεις: «Η Ειδική Αγωγή δεν μπορεί να περιμένει»