Σήμερα Τετάρτη οι εργαζόμενοι στο Αττικό Νοσοκομείο θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας, από τη 1 μετά το μεσημέρι έως τις 5 το απόγευμα.
Οι απεργοί κατά τη διάρκεια στης στάσης προγραμματίζουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υγείας.
Οι εργαζόμενοι ζητούν επίλυση των χρόνιων προβλημάτων που δημιουργούνται λόγω της γενικής εφημερίας.