Thumbnail
Το φαινόμενο των "μπλοκαρισμένων" λεωφορείων είναι καθημερινό σε όλους τους δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης!

Εγκλωβισμένα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης βρίσκονται σε καθημερινή βάση αρκετά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, εξαιτίας ασυνείδητων οδηγών που παρκάρουν παράνομα τα Ι.Χ. αυτοκίνητα τους είτε σε διασταυρώσεις είτε σε συμβολές οδών. Ως αποτέλεσμα παρατηρούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγια, οι οποίες ξεκινούν από λίγα λεπτά και αγγίζουν σχεδόν τις 10 ώρες.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα αστικού λεωφορείου που "μπλόκαρε" στην οδό Ρήγα Φεραίου και Τρανού του δήμου Νεάπολης – Συκεών, καταγράφοντας καθυστέρηση που έφτασε τις εννέα ώρες και 46 λεπτά, όπως δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ "Πρακτορείο 104,9 FM" η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Κίνησης του ΟΑΣΘ, Κατερίνα Σίσκου.

"Το συγκεκριμένο αστικό λεωφορείο εγκλωβίστηκε από τις 05:54 το πρωί έως τις 3:40 το απόγευμα, γιατί κάποιος οδηγός είχε παρκάρει το αυτοκίνητο του στο συγκεκριμένο δρόμο. Στον δήμο Νεάπολης – Συκεών έχουν καταγραφεί και άλλες πολύωρες καθυστερήσεις, της τάξεως των τεσσάρων και επτά ωρών" ανέφερε.

Η κ. Σίσκου υποστήριξε πως το φαινόμενο των "μπλοκαρισμένων" λεωφορείων είναι καθημερινό σε όλους τους δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, "με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντική επίπτωση τόσο στους χρόνους διαδρομής, όσο και στο σύνολο των δρομολογίων του ΟΑΣΘ. Οι εγκλωβισμοί των λεωφορείων ξεκινούν από 10 - 15 λεπτά και φτάνουν έως και ώρες, οπότε αναγκαζόμαστε να κάνουμε εκτροπές στα δρομολόγια".

Σύμφωνα με στοιχεία από τον ΟΑΣΘ, το 2017 στο δήμο Θεσσαλονίκης καταγράφηκαν 205 εγκλωβισμοί λεωφορείων, ενώ ακολουθεί ο δήμος Νεάπολης– Συκεών με 71 περιπτώσεις, ο δήμος Καλαμαριάς με 57 και ο δήμος Κορδελιού – Ευόσμου με 49.

Στον κεντρικό δήμο, τα περισσότερα περιστατικά παρατηρούνται στις οδούς Κασσάνδρου και Αγίου Δημητρίου, καθώς επίσης στην οδό Λαμπράκη στην περιοχή της Τούμπας.

"Ενημερώνουμε τους δήμους για τα μελανά σημεία και σε αρκετές περιπτώσεις επιχειρούμε, παρά το ότι δεν είναι αρμοδιότητα μας, με κώνους και πασαλάκια να αποτρέπουμε τους οδηγούς να παρκάρουν" τόνισε η κ.Σίσκου, υπογραμμίζοντας την κατανόηση που δείχνουν οι επιβάτες "που καθημερινά γίνονται μάρτυρες περιστατικών εγκλωβισμού των αστικών λεωφορείων".

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ