Είναι η πρώτη φορά που μια μελέτη διαπιστώνει κάτι τέτοιο για τις φορητές συσκευές, ενώ προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι η πολλή οθόνη τηλέορασης μπορεί να καθυστερήσει το πότε θα μιλήσει ένα παιδί.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Τζούλια Μα του Πανεπιστημίου του Τορόντο, που έκανε τη σχετική ανακοίνωση στο συνέδριο των Παιδιατρικών Ακαδημαϊκών Εταιρειών στο Σαν Φρανσίσκο, μελέτησαν 1.077 παιδιά ηλικίας έξι μηνών έως δύο ετών.
Εωσότου γίνουν 18 μηνών, ένα στα πέντε παιδιά (20%) χρησιμοποιούσε κάποια οθόνη κατά μέσο όρο σχεδόν μισή ώρα καθημερινά, ενώ το 70% των παιδιών έως 18 μηνών δεν είχαν χρησιμοποιήσει ποτέ φορητή συσκευή. Για κάθε αύξηση 30 λεπτών στην καθημερινή χρήση κάποιας οθόνης, ο κίνδυνος καθυστέρησης στην έναρξη της ομιλίας αυξανόταν κατά σχεδόν 50%. Η χρήση οθονών δεν φάνηκε να καθυστερεί τις μη λεκτικές μορφές επικοινωνίας του παιδιού, μέσω κινήσεων και χειρονομιών.
Οι ερευνητές προειδοποίησαν ότι καθώς ολοένα περισσότερα παιδάκια καταλήγουν με μια φορητή συσκευή στα χέρια τους πριν καν αρχίσουν να μιλάνε, αυτό μπορεί να έχει συνέπειες. Όπως είπαν, τα νέα ευρήματα συνηγορούν υπέρ του να αποθαρρυνθεί η χρήση κάθε είδους οθονών από παιδιά κάτω του ενάμισι έτους. Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη