Thumbnail
Θέμα συζήτησης η καταγγελία της νεαρής μητέρας που περιέγραψε σκέψεις, συναισθήματα και καταστάσεις. Οι συγγνώμες και η λύση του μυστηρίου...

Μια απίστευτη περιπέτεια πέρασε μια γυναίκα που την διηγήθηκε, σε μια προσπάθεια να μεταφέρει την εμπειρία της, προκειμένου - όπως επισημαίνει -"οι άνθρωποι που έχουν επιλέξει να ασχολούνται με τα παιδιά, να γίνουν πιο επαγγελματίες στη δουλειά τους"! Το περιστατικό συνέβη στο Iατροπαιδαγωγικό Kέντρο Hρακλείου, δίπλα από το Πανάνειο, όταν η γυναίκα πήγε με το μόλις 6χρονο παιδί της, που αντιμετωπίζει πρόβλημα αυτισμού, προκειμένου να βγάλει μια γνωμάτευση.  Το ραντεβού ήταν στις 10.00 το πρωί και όταν ήρθε η ώρα να περάσει από συνέντευξη της είπαν να αφήσει το παιδί σε μια ειδικό και να περάσει στο γραφείο για τα απαραίτητα.

Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη βγήκε από το γραφείο και αναζήτησε, όπως ήταν φυσικό το παιδί της. Τότε της είπαν, ότι μάλλον η ειδική συνεργάτης- υπάλληλος το είχε πάει στον παιδότοπο που διαθέτει ο χώρος. Αφού περίμενε για κάποια λεπτά, είδε την υπάλληλο να έρχεται προς το μέρος της και με έκπληξη και τρόμο την άκουσε να της λέει ότι "δεν έβρισκαν" το παιδί της!

Η μητέρα άρχισε αγωνιωδώς να αναζητεί το παιδί σε όλους τους χώρους, ώσπου βγήκε στο μπαλκόνι και εντόπισε το 6χρονο στην μέση του δρόμου. Μάλιστα - όπως είπε χαρακτηριστικά - είδε και κάποιον κύριο να το παροτρύνει να απομακρυνθεί, προκειμένου να μην χτυπηθεί από διερχόμενο όχημα. Η γυναίκα έφυγε σε κατάσταση σοκ από το Ιατροπαιδαγωγικό και αυτό το σοκ - όπως είπε - ακόμα δεν το έχει ξεπεράσει. "Έχω δυο βράδια να κοιμηθώ" τόνισε, επισημαίνοντας ότι σε ανάλογη κατάσταση είναι και το παιδί

Σύμφωνα με την ίδια, οι αλλεπάλληλες συγνώμες που της έδωσαν από το Κέντρο δεν μπορούν να μετριάσουν το θυμό της αλλά και τον προβληματισμό για το περιστατικό που βίωσε, το οποίο - όπως εκτιμά - δεν ήταν το μοναδικό! 

Η γυναίκα θέλει, με την δημοσιοποίηση του γεγονότος, να "χτυπήσει καμπανάκι" προκειμένου να μην υπάρξουν νέα κρούσματα, ίσως με χειρότερη κατάληξη.

Πηγή: cretalive.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση