Κοινωνία

Έπεσε από το μπαλκόνι της για δεύτερη φορά! - Στο νοσοκομείο με κατάγματα

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Σοβαρά τραυματισμένη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Πύργου μια 29χρονη γυναίκα. Περίπου στις 6 το απόγευμα της Παρασκευής στην συμβολή των οδών Θεμιστοκλέους και Γυμνασιάρχου Δούκα, μπροστά στην είσοδο των γραφείων του Γενικού Αρχείου του Κράτους, η νεαρή γυναίκα έπεσε από το μπαλκόνι του σπιτιού της στον πρώτο όροφο. Η κοπέλα υπέστη σύμφωνα με πληροφορίες κατάγματα.

Η 29χρονη και στο παρελθόν είχε πέσει από το μπαλκόνι του σπιτιού της. Το πιο πρόσφατο περιστατικό ήταν το Νοέμβριο του 2015, όταν «βούτηξε» και πάλι από το μπαλκόνι, ενώ βρισκόταν στο δρόμο η μητέρα της, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω της και να τραυματιστούν και οι δύο. Η κοπέλα και αυτή τη φορά άγνωστο το πως και το γιατί, έπεσε από το μπαλκόνι και με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Η κοπέλα έχει υποστεί κάταγμα στο πόδι. Σύμφωνα με πληροφορίες έχασε την ισορροπία της και έπεσε από το μπαλκόνι.

Φωτογραφία από την προηγούμενη φορά που η κοπέλα είχε πέσει από το μπαλκόνι*

Πηγή: ilialive.gr

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία