Thumbnail

Σε επείγουσα δράση σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο καλεί η Διεθνής Αμνηστία τα μέλη, τους υποστηρικτές της, καθώς και τους πολίτες, ώστε οι ελληνικές αρχές να βελτιώσουν άμεσα τις συνθήκες υποδοχής των προσφύγων και αιτούντων άσυλο που βρίσκονται στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, η Διεθνής Αμνηστία απευθύνει κάλεσμα στον αναπληρωτή υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιάννη Μουζάλα, ζητώντας από τις ελληνικές αρχές να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα μέσα ώστε να παράσχουν κατάλληλο και ασφαλές καταφύγιο, επαρκείς εγκαταστάσεις υγιεινής και κατάλληλη ιατρική φροντίδα για τους πρόσφυγες και τους αιτούντες άσυλο που βρίσκονται στην Ελλάδα και να διασφαλίσουν ότι όλες οι ευάλωτες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων και των γυναικών σε κατάσταση εγκυμοσύνης, των παιδιών, των ηλικιωμένων, των ανθρώπων με αναπηρίες ή χρόνιες παθήσεις, θα έχουν πρόσβαση σε κατάλληλες υπηρεσίες και φροντίδα.

Η οργάνωση αναφέρει πως «καθώς η Ευρώπη κωλυσιεργεί στην παροχή λύσεων για τη μετακίνηση προσφύγων και μεταναστών από την Ελλάδα, χιλιάδες άνδρες, γυναίκες και παιδιά παραμένουν σε βρώμικες και μη ασφαλείς αποθήκες ή σκηνές. Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να δράσει άμεσα για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και της ευημερίας τους».

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΤΑΞΗ
Υπουργείο Παιδείας: Ανώτατο όριο μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα
Η Υπουργός Παιδείας απαντά σε αναφορά για τη μείωση μαθητών ανά τμήμα, ξεκαθαρίζοντας τα όρια για Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και μαθητές με ειδικές ανάγκες
Υπουργείο Παιδείας: Ανώτατο όριο μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα