Χωρίς ηλεκτρικό θα παραμείνει αύριο, Τετάρτη, η Αθήνα, από τις 12:00 έως τις 16:00, λόγω στάσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι.
Τη στάση εργασίας εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζόμενων Ηλεκτροδηγών Σιδηροδρόμων Αθηνών-Πειραιώς (Γραμμή 1) (ΣΕΗΗΣΑΠ), προκειμένου να πραγματοποιήσει Γενική Συνέλευση.