Φωτογραφίες: dromografos
Κινητοποίηση στο κέντρο της Αθήνας πραγματοποιούν Φοιτητικοί Σύλλογοι και μαθητές στα πλαίσια των πανεκπαιδευτικών συλλαλητηρίων που διεξάγονται σε όλες της πόλεις της Ελλάδας.
Φοιτητές και μαθητές αντιδρούν στην υποβάθμιση και την απαξίωση της εκπαίδευσης από την μνημονιακή πολιτική ζητώντας την αύξηση της χρηματοδότησης, την κάλυψη των κενών και την ενίσχυση της μέριμνας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Οι φοιτητές που πραγματοποίησαν χθες παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας εναντιώνονται στην επιβολή διδάκτρων στις μεταπτυχιακές και τις προπτυχιακές σπουδές, την αξιολόγηση και τις διαγραφές φοιτητών.