Thumbnail
Στον Πύργο 

Από το μπαλκόνι του σπιτιού του στον πρώτο όροφο κατοικίας στον Πύργο έπεσε ένα 14χρονο κορίτσι ΑμεΑ, ενώ βρισκόταν στο σπίτι με τη γιαγιά του, καθώς η μητέρα του μόλις πριν από μία ημέρα είχε φέρει στον κόσμο το νεότερο μέλος της οικογένειας.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ilialive.gr, το τραγικό ατύχημα συνέβη λίγα λεπτά μετά τις έξι το απόγευμα. Το 14χρονο κορίτσι βρισκόταν στο μπαλκόνι, όπως συνήθιζε να κάνει πολλές φορές της ημέρας όταν ο καιρός το επέτρεπε.

Μάλιστα όπως ανέφεραν οι γείτονες το κορίτσι συνήθιζε να χαιρετά με χαρά όποιον περνούσε κάτω από το σπίτι.

Η 14χρονη που αντιμετωπίζει νοητικά προβλήματα και είναι μαθήτρια του ΕΕΕΕΚ Πύργου, την ώρα που συνέβη το ατύχημα βρισκόταν στο μπαλκόνι, το οποίο διαθέτει προστατευτικό πλέγμα για παιδιά. Η γιαγιά της ήταν μέσα στο σπίτι και ο πατέρας σύμφωνα με πληροφορίες στην πίσω αυλή όπου εκτελούσε εργασίες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia