Thumbnail
Εφαρμογή αυστηρότερων εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων

Την εφαρμογή αυστηρότερων εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων για τη χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης ή την πλήρη κατάργηση του επιδόματος και την ταυτόχρονη σημαντική μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης προβλέπουν τα δύο βασικά εναλλακτικά σενάρια που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών για να εκπληρώσει τη "μνημονιακή" υποχρέωση που προβλέπει μείωση κατά 50% της δημόσιας δαπάνης για επιδότηση της θέρμανσης των νοικοκυριών.

Όπως αναφέρει ο "Ελεύθερος Τύπος", σε κάθε περίπτωση, όποιο σενάριο κι αν υιοθετηθεί μεγάλος αριθμός πολιτών θα πάψει να δικαιούται το επίδομα θέρμανσης. Ομως οι τιμές λιανικής πώλησης του πετρελαίου θέρμανσης εκτιμάται ότι θα είναι χαμηλότερες κατά 15% σε σύγκριση με πέρυσι αν δεν μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης ή κατά 30%-35% σε σύγκριση με πέρυσι αν ο φόρος μειωθεί, οπότε η ζημιά από την απώλεια του επιδόματος θα αναπληρωθεί εν μέρει ή εν όλω από το κέρδος που θα προκαλέσει η μείωση των τιμών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia